Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.12.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Kvalitātes vadīšanas elementi uzņēmumā', 1.
  • Referāts 'Kvalitātes vadīšanas elementi uzņēmumā', 2.
  • Referāts 'Kvalitātes vadīšanas elementi uzņēmumā', 3.
  • Referāts 'Kvalitātes vadīšanas elementi uzņēmumā', 4.
  • Referāts 'Kvalitātes vadīšanas elementi uzņēmumā', 5.
  • Referāts 'Kvalitātes vadīšanas elementi uzņēmumā', 6.
  • Referāts 'Kvalitātes vadīšanas elementi uzņēmumā', 7.
  • Referāts 'Kvalitātes vadīšanas elementi uzņēmumā', 8.
Darba fragmentsAizvērt

KLONDAIKAS mērķi ir:
• kļūt par populārāko izklaides un atpūtas vietu, kur ikviens cilvēks var justies brīvi gan rīta agrumā, gan vēlu vakarā;
• nodrošināt augsta līmeņa servisu ar draudzīgu attieksmi;
• panākt tādu apkalpošanas līmeni, lai ar visiem klientiem tiktu izveidotas un uzturētas ilglaicīgas un sirsnīgas attiecības;
• sasniegt un noturēt līderpozīcijas tirgū;
• radīt „pasaules centra” gaisotni.
KLONDAIKAS galvenā vērtība – darbinieks
Lai sasniegtu izvirzītos mērķus, ir nepieciešami uzņēmumam lojāli darbinieki, tāpēc KLONDAIKAS personāla politikas pamatā ir labvēlīga mikroklimata radīšana – pret ikvienu darbinieku ir saprotoša un pretimnākoša attieksme, nepieciešamības gadījumā tiek sniegts atbalsts. Daudz līdzekļu tiek ieguldīts darbinieku motivēšanā un apmācībā, jo viņi taču ir uzņēmuma visvērtīgākais resurss. KLONDAIKAS darbinieki mācās no kolēģiem, partneriem, grāmatām, kursos, no sabiedrības un, protams, no savām kļūdām. Uzņēmumā objektīvi novērtē katra darbinieka ieguldījumu un ciena viņu kā personību. Darbinieki savukārt ar cieņu izturas pret ikvienu klientu neatkarīgi no tā, vai viņš pavada KLONDAIKĀ visu vakaru vai ienācis tikai uz īsu brīdi, lai iedzertu kafiju.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants