Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.01.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Literārā objekta audzināšanas modelis', 1.
  • Konspekts 'Literārā objekta audzināšanas modelis', 2.
  • Konspekts 'Literārā objekta audzināšanas modelis', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Objekts: Alana Aleksandra Milna grāmatas „Vinnijs Pūks un viņa draugi” varonis Tīģeris.
Lai ar šo grāmatu esmu izlasijusi tika vienu reizi savā bērnībā, bet noteikti atceros savu mīļāko varoni- Tīģerēnu. Vienmēr aktīvs un bezbailīgs. Pats jautrākais tēls visā grāmatā. Vienmēr mācēja rast prieku ar savu aktivitāti. Lai arī citiem likās viņš uzbāzīgs ar savu jautrību,personīgi man ļoti viņš patika. Iespējams,ka tīģerītim arī būtu jāsakārto attiecības kolektīvā, bet tad tas vairs nebūtu tīģerēns. Atspoguļojot to uz reālo pasauli,varētu teikt, ka tādu aktīvu bērnu netrūkst, ir tikai jāļauj izpausties,iztrakoties. Jā,viņi nekad nespēs mierīgi nosēdēt, bet man škiet, ka iemācīt būt mazāk aktīviem nav iespējams. Tieši tāpēc piekrītu, ka aktivitāti ir janobīda citā virzienā, kas papildinās šo aktivitāti un tā būs lietderīgi izmantota.
Atceroties pašai sevi - varu salīdzināt savu aktivitāti ar Tīģerīti. Nespēju nosēdēt.Vienmēr vajadzēja aktīvi darboties, fantazēt. Centos izpausties dejā. Un to pašu daru tagad, iekšā sēž nemiers - tatad jāiet izlādēties dejojot. Tā līdz nākamai reizei, kad jūt, ka aktivitāte lien vai pa ausīm ārā.

Autora komentārsAtvērt
Atlants