Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.01.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 1.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 2.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 3.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 4.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 5.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 6.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 7.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 8.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 9.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 10.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 11.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 12.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 13.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 14.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 15.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 16.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 17.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 18.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 19.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 20.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 21.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolā', 22.
Darba fragmentsAizvērt

Datums: 25.05.2012.
Temats: Higiēna
Vadītā aktivitāte: Tematiskā pēcpustdiena
Uzdevumi:
• Rosināt bērnus darboties draudzīgi un izjust gandarījumu pildot uzdevumus;
• Rosināt bērnus saprast, ka higiēna ir ļoti svarīga.
Izmantotie materiāli: Pepija(auklīte), cepumi, limonāde.

Skolotāja darbība
Grupā ienāk Pepija(pārģērbusies auklīte). Stāsta, ka viņu uzaicināja skolotāja uz šīs dienas jautro pēcpusdienu .
Viņa ļoti steigusies, bet tomēr, skaisti un ātri apģērbās.
Skolotāja ir izbrīnīta par Pepijas „ labo” izskatu (dažādas zeķes, saburzīta lente, nepareizi aizpogāta, netīras rokas ,netīra seja, neķemmēti mati ) un pievērš bērnu uzmanību tam.
Skolotāja iedot Pepijai spoguli un tā skatoties spogulī, sevi apbrīno.
Skolotāja pamudinot bērnus liek padomāt, vai tā ir taisnība.
Pepija nedaudz strīdas, bet tad paskatās vēlreiz spogulī un piekrīt bērniem, ka tomēr ir netīra un apģērbta nepareizi. Pepija grib izlabot kļūdas , aiziet nomazgāties un kārtīgi
saģērbties.
Pa to laiku, skolotāja jautā, ko jādara katru rītu pieceļoties un pirms iziešanas no mājām?
Skolotāja bērniem jautā kāpēc tas viss ir jādara.
Tad atkal ienāk Pepija, jau skaisti apģērbta un tīra.
Skolotāja un bērni paliela Pepiju.
Skolotāja bērniem ierosina Pepijai arī pastāstīt kas un kāpēc jādara no rītiem, lai izskatītos smuki.
Taad Pepija bērniem jautā: „Bet ko man darīt, ja sagribas paspēlēties smilšu kastē, bet pēc tam iet uz grupiņu spēlēties ar citām mantām?”
Skolotāja paslavē bērnus, cik viņi ir gudri, tāpēc piedāvā viņiem ieēst cepumus ar limonādi.
Pēc visa Pepija pasakās bērniem par sniegtajām zināšanām, apsolīja, ka drīzumā vēl atnāks ciemos un atvadījās no bērniem.

Autora komentārsAtvērt
Atlants