Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.02.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Referāts 'Komunikācijas apmaiņa uzņēmumā SIA "Unda"', 1.
  • Referāts 'Komunikācijas apmaiņa uzņēmumā SIA "Unda"', 2.
  • Referāts 'Komunikācijas apmaiņa uzņēmumā SIA "Unda"', 3.
  • Referāts 'Komunikācijas apmaiņa uzņēmumā SIA "Unda"', 4.
  • Referāts 'Komunikācijas apmaiņa uzņēmumā SIA "Unda"', 5.
  • Referāts 'Komunikācijas apmaiņa uzņēmumā SIA "Unda"', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Tomēr ir atgadījumi mūsdienās, ka uzņēmumu augstākie vadītāji komunikācijas kanālu „no augšas uz leju” neprot efektīvi izmantot. Modernizējoties, informāciju tehnoloģijām ieņemot lielāku nozīmi mūsu ikdienas darba gaitās, arī verbālā komunikācija ir samazinājusies gan darbā, gan mājās, biežām tiek izmantota neverbālā komunikācija (e-pasti, bukleti, avīzes). Ir vadītāji, kuri izvēlas nodot svarīgu informāciju padotajiem, piemēram, par izmaiņām uzņēmuma iekšējā darbā, bez tieša kontakta – nosūtot ziņu, piemēram, grupas līderim, vai citam zemāk stāvošam vadītājam. Tomēr zemāka līmeņa strādniekiem svarīgākais ir tiešs kontakts un komunikācija ar vadītāju, padotajiem ir nozīmīgi, tas ka vadītājs atvēl laiku un satiekas ar saviem padotajiem, tādā veidā arī zemākie darbinieki nejūtas nenovērtēti uzņēmumā.
Kā novērots pēc personīgās pieredzes, tomēr vislabākais un efektīvākais komunikācijas aprites veids jebkurā uzņēmumā ir neformālā komunikācija, kas parasti notiek pusdienu pārtraukumos vai pat ārpus darba telpas.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants