Vērtējums:
Publicēts: 02.03.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Bērni ar runa un valodas traucējumiem', 1.
  • Referāts 'Bērni ar runa un valodas traucējumiem', 2.
  • Referāts 'Bērni ar runa un valodas traucējumiem', 3.
  • Referāts 'Bērni ar runa un valodas traucējumiem', 4.
  • Referāts 'Bērni ar runa un valodas traucējumiem', 5.
  • Referāts 'Bērni ar runa un valodas traucējumiem', 6.
  • Referāts 'Bērni ar runa un valodas traucējumiem', 7.
  • Referāts 'Bērni ar runa un valodas traucējumiem', 8.
  • Referāts 'Bērni ar runa un valodas traucējumiem', 9.
  • Referāts 'Bērni ar runa un valodas traucējumiem', 10.
  • Referāts 'Bērni ar runa un valodas traucējumiem', 11.
  • Referāts 'Bērni ar runa un valodas traucējumiem', 12.
  • Referāts 'Bērni ar runa un valodas traucējumiem', 13.
  • Referāts 'Bērni ar runa un valodas traucējumiem', 14.
  • Referāts 'Bērni ar runa un valodas traucējumiem', 15.
  • Referāts 'Bērni ar runa un valodas traucējumiem', 16.
  • Referāts 'Bērni ar runa un valodas traucējumiem', 17.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Bērni ar runas un valodas traucējumiem    3
  Kā raisās valodiņa ?    6
  Balss traucējumi bērniem    7
  Mācīšanās traucējumi no A-Z    8
  Izmantotā literatūra    9
  Pielikums    10
Darba fragmentsAizvērt

Šajā anomālo bērnu grupā ir apvienoti bērni ar ļoti dažādas izcelsmes un izpausmes valodas un runas traucējumiem. Viņu valodas un runas attīstības aizkavēšanās un trūkumi valodas lietošanā ir atkarīgi no paliekošiem ( neizārstētiem) primārajiem defektiem. Šinī grupā nav ietverti bērni, kuru nepilnības valodas lietošanā izraisījusi pedagoģiskā un sociālā ielaistība, kā arī aizkavēta bērnišķība.
Ņemot vērā šo bērnu primāro defektu un tā izpausmju daudzveidību, speciālā pedagoģija ir izstrādājusi vairākas šo bērnu klasifikācijas. Samērā izplatīta ir klīniskā un pedagoģiskā klasifikācija, kura , visus šīs grupas bērnus iedala divās grupās.
Pirmās grupas anomālie bērni ir tādi, kuriem ir fonētiskas un fonemātiskas dabas traucējumi, kā arī vispārīgi valodas attīstības traucējumi. Ar vispārīgiem valodas attīstības traucējumiem jāsaprot traucējumi visos valodas komponentos, kuri attiecas uz tās fonētisko ( skaņu) un semantisko ( izpratnes ) aspektu.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants