Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.02.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Pieaugušo neformālās izglītības programma. Koučings sociālajā darbā', 1.
  • Konspekts 'Pieaugušo neformālās izglītības programma. Koučings sociālajā darbā', 2.
  • Konspekts 'Pieaugušo neformālās izglītības programma. Koučings sociālajā darbā', 3.
  • Konspekts 'Pieaugušo neformālās izglītības programma. Koučings sociālajā darbā', 4.
  • Konspekts 'Pieaugušo neformālās izglītības programma. Koučings sociālajā darbā', 5.
  • Konspekts 'Pieaugušo neformālās izglītības programma. Koučings sociālajā darbā', 6.
  • Konspekts 'Pieaugušo neformālās izglītības programma. Koučings sociālajā darbā', 7.
  • Konspekts 'Pieaugušo neformālās izglītības programma. Koučings sociālajā darbā', 8.
  • Konspekts 'Pieaugušo neformālās izglītības programma. Koučings sociālajā darbā', 9.
  • Konspekts 'Pieaugušo neformālās izglītības programma. Koučings sociālajā darbā', 10.
  • Konspekts 'Pieaugušo neformālās izglītības programma. Koučings sociālajā darbā', 11.
  • Konspekts 'Pieaugušo neformālās izglītības programma. Koučings sociālajā darbā', 12.
  • Konspekts 'Pieaugušo neformālās izglītības programma. Koučings sociālajā darbā', 13.
  • Konspekts 'Pieaugušo neformālās izglītības programma. Koučings sociālajā darbā', 14.
Darba fragmentsAizvērt

5. Eneagramma – personības izpētes instruments.
Lekcija ar praktisko nodarbību. Lekcijas pirmajā daļā tiks veidots ievads par eneagrammas būtību – deviņiem cilvēku tipiem. Lekcijas laikā paredzēti audiovizuāli uzskates materiāli, lai programmas apguvēji varētu iepazīties ar eneagrammas tipu iedalījumu, apzīmējumu un sadarbības iespējām
Praktiskā nodarbības laikā katrs programmas apguvējs noteiks savu eneagrammas tipu, nostiprinās izpratni par to un savstarpējo pielietojumu.
6. Mērķa izvirzīšana un to sasniegšana.
Lekcijas pirmā daļa paredzēta kā teorētiskā daļa, lai tiktu veidota izpratne par mērķu daudzveidību, prioritāti un to sasniegšanas veidiem. Atbilžu meklēšana uz jautājumiem par mērķu prioritāšu izvirzīšanu un sakārtošanu.
Praktiskās nodarbības ietvaros programmas dalībnieki izvirza savus privātos un profesionālos mērķus, analizē to ietekmi jeb mijiedarbību ar nepieciešamo rīcību, lai tos sasniegtu. Tiek veidots domu aplis – sev (personas) izvirzītais laika ierobežojums mērķu sasniegšanai. Programmas dalībnieki sagatavo vai veido iestrādes savu izvirzīto mērķu sasniegšanai.
Lekcijas noslēgumā notiek programmas izvērtēšana (programmas dalībnieku ieteikumu un priekšlikumu apkopošana).

Autora komentārsAtvērt
Atlants