Vērtējums:
Publicēts: 03.02.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Reklāmas pozitīvā un negatīvā puse', 1.
  • Konspekts 'Reklāmas pozitīvā un negatīvā puse', 2.
  • Konspekts 'Reklāmas pozitīvā un negatīvā puse', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Plusi:

1. Informē.
Piemēram, informē par jaunākajām izrādēm Nacionālajā teātrī. Tas ir pozitīvi, jo tādējādi cilvēks var viegli uzzināt par kādu izrādi, kas drīzumā notiks, kā arī tās norises laiku, vietu un tml.

2. Izglīto.
Piemēram, izglīto par to, kas vajadzīgs veselam cilvēka, kā uzturēt sirdi veselu, no kā vajadzētu izvairīties, ko nevajadzētu ēst darīt, lai nemazinātos sirds mazspēja.

3. Izklaidē.
Piemēram, reklāmas ar interesantiem sižetiem. „Sprite” reklāmas vai „Zelta zivtiņas” reklāmas. Tās ir sadalītas tādos kā mazos seriālos, tādējādi kāpinot intrigu un tā vien gribas ātrāk uzzināt, kas notiks tālāk. Bieži vien tajās izteikti joki, kas liek pasmaidīt, redzamas arī neierastas situācijas.

Autora komentārsAtvērt
Atlants