Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.09.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Reklāmas vēsturiskā attīstība. Reklāmas klasifikācija', 1.
  • Referāts 'Reklāmas vēsturiskā attīstība. Reklāmas klasifikācija', 2.
  • Referāts 'Reklāmas vēsturiskā attīstība. Reklāmas klasifikācija', 3.
  • Referāts 'Reklāmas vēsturiskā attīstība. Reklāmas klasifikācija', 4.
  • Referāts 'Reklāmas vēsturiskā attīstība. Reklāmas klasifikācija', 5.
  • Referāts 'Reklāmas vēsturiskā attīstība. Reklāmas klasifikācija', 6.
  • Referāts 'Reklāmas vēsturiskā attīstība. Reklāmas klasifikācija', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Reklāma kā ziņojumu izplatīšanas paņēmiens pasaulē ir pazīstama jau sen. To izmanto, lai veidotu uzņēmuma imidžu, nostiprinātu cilvēku nostāju par noteiktu produkta cenu; izplatītu informāciju par produktu pārdošanu; propagandētu noteiktas idejas u.tml.[1., 51.]
Būdama varens pircēju rīcības motivēšanu ietekmējošs faktors, reklāmas attīstība tajā pašā laikā ir atkarīga no daudziem apstākļiem, no kuriem pirmām kārtām jāmin:
sociāli ekonomiskie
tehnoloģiskie
tiesiskie (to skaitā valsts veiktā tirgus regulēšana)
tirgus ( patēriņa) apstākļi. [1., 507]…

Autora komentārsAtvērt
Atlants