Vērtējums:
Publicēts: 25.02.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Integrētā mācību prakse pirmsskolā', 1.
  • Prakses atskaite 'Integrētā mācību prakse pirmsskolā', 2.
  • Prakses atskaite 'Integrētā mācību prakse pirmsskolā', 3.
  • Prakses atskaite 'Integrētā mācību prakse pirmsskolā', 4.
  • Prakses atskaite 'Integrētā mācību prakse pirmsskolā', 5.
  • Prakses atskaite 'Integrētā mācību prakse pirmsskolā', 6.
  • Prakses atskaite 'Integrētā mācību prakse pirmsskolā', 7.
  • Prakses atskaite 'Integrētā mācību prakse pirmsskolā', 8.
  • Prakses atskaite 'Integrētā mācību prakse pirmsskolā', 9.
  • Prakses atskaite 'Integrētā mācību prakse pirmsskolā', 10.
  • Prakses atskaite 'Integrētā mācību prakse pirmsskolā', 11.
  • Prakses atskaite 'Integrētā mācību prakse pirmsskolā', 12.
  • Prakses atskaite 'Integrētā mācību prakse pirmsskolā', 13.
  • Prakses atskaite 'Integrētā mācību prakse pirmsskolā', 14.
  • Prakses atskaite 'Integrētā mācību prakse pirmsskolā', 15.
  • Prakses atskaite 'Integrētā mācību prakse pirmsskolā', 16.
  • Prakses atskaite 'Integrētā mācību prakse pirmsskolā', 17.
  • Prakses atskaite 'Integrētā mācību prakse pirmsskolā', 18.
  • Prakses atskaite 'Integrētā mācību prakse pirmsskolā', 19.
  • Prakses atskaite 'Integrētā mācību prakse pirmsskolā', 20.
  • Prakses atskaite 'Integrētā mācību prakse pirmsskolā', 21.
  • Prakses atskaite 'Integrētā mācību prakse pirmsskolā', 22.
  • Prakses atskaite 'Integrētā mācību prakse pirmsskolā', 23.
Darba fragmentsAizvērt

Tēma „Gaismas nedēļa”
Mērķis: Izziņas interešu veidošana par gaismas avotiem dabā, par svecēm kā vienu no gaismas avotiem un to izmantošanas iespējām.
Apakštēmas:
Pirmdiena- „No kurienes mums gaismiņa?”
Otrdiena- „Diena un nakts”
Trešdiena- „Sveces”
Ceturtdiena- „Kļūsti par gaismiņas sveču turi”
Piektdiena- „Sveču balle”

Uzdevumi visām attīstības jomām:
Intelektuālā attīstība:
• Saskatīt, saistīt un pamatot likumsakarības starp parādībām dabā un sabiedriskajā dzīvē saistībā ar gaismu un tumsu.
• Pilnveidot prasmi atcerēties no galvas tautasdziesmas, dzejoļus, mīklas ar nolūku tos atkārtot.
• Veicināt elementāras pieskaitīšanas darbību izpratni.
• Veidot priekšstatu par dažādu priekšmetu kopu kombinācijām, veidojot izpratni par skaitļa 6 sastāvu.
• Veidot elementāras analizēšanas un vispārināšanas prasmes.

Sociāli emocionālā joma:
• Izraisīt emocionāli vērtējošu attieksmi pret daiļdarbā notiekošo.
• Veidot komunikācijas un sadarbības prasmes.
• Attīstīt prasmi organizēt savu darba vietu, uzturēt tajā kārtību.
• Attīstīt prasmi pārvarēt grūtības, sasniedzot savas darbības rezultātu, priecāties par savu rezultātu un novērtēt citu bērnu darbību.


Radošā joma:
• Veicināt bērnu radošo pašizpausmi dažādās aktivitātēs, izmantojot daudzveidīgus materiālus.
• Ar dziesmu, dzejoļu un dramatizācijas palīdzību radīt bērnos prieku par savām radošajām spējām.
• Atbalstīt vēlmi veidot dekoratīvus priekšmetus, atrast tiem pielietojumu tuvākajā apkārtnē.

Sensomotorā joma:
• Attīstīt valodas prasmes un vingrināt artikulācijas aparātu.
• Nostiprināt veidošanas, tīšanas, griešanas un līmēšanas prasmes.
• Uztvert mūzikas ritma maiņu un veikt kustības atbilstoši tam.

Autora komentārsAtvērt
Atlants