Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.04.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Bolderājas mūzikas un mākslas skola', 1.
  • Prakses atskaite 'Bolderājas mūzikas un mākslas skola', 2.
  • Prakses atskaite 'Bolderājas mūzikas un mākslas skola', 3.
  • Prakses atskaite 'Bolderājas mūzikas un mākslas skola', 4.
  • Prakses atskaite 'Bolderājas mūzikas un mākslas skola', 5.
  • Prakses atskaite 'Bolderājas mūzikas un mākslas skola', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Stundas tēma – kopija.

Mērķis – iepazīstināt skolēnus ar vecmeistaru un klasiķu darbiem(Rafaels, Gogs un citiem).

Metodes – uzgleznot kopiju skolēnu izvēlētā krāsu gammā, interpretācija melnbaltā kopija dotā tonalitātē.

Stundas norise - skolotāja pastāsta kāda ir dienas tēma, kādās krāsas tiks izmantotas. Parāda skolniekiem vecmeistaru un klasiķu darbus (Rafaels, Gogs un citus), painteresējas, kādi darbi bērniem patīk vislabāk. Palīdz izvēlēties piemērotāku dabu, kopijas gleznošanai, tieši konkrētam bērnam. Notiek pārrunas par vecmeistaru darbiem un par to tehniku.
Bērni ķeras pie darba, pa starpu, parunājot un uzdodot skolotājam jautājumu..


Skolēnu attieksme – aplūko attēlus, ap jūsmo Rafaela, Goga un citu autoru darbus.

Rezultāts – labs. Uzdotais mērķis sasniegts. Skolnieki apmierināti.




1.stunda.

Stundas tēma – krāsu klusajā dabā.

Mērķis – apgūt tonālās krāsu attiecības.

Metodes – uzgleznojot tonāli telpisku kluso dabu gaiši tonālajās krāsu attiecībās.

Stundas norise – skolotāja pastāsta kāda ir dienas tēma, kādās krāsas tiks izmantotas. Bērni ķeras pie darba, pa starpu, parunājot un uzdodot skolotājam jautājumu. Skolotājs pieiet pie katra bērna un lai palīdzētu, vai apjautātos par skolnieka turpmāko nodomu.

Skolēnu attieksme – nopietna pieeja uzdotajam, liecina par aizrautību un interesi stundas laikā.

Rezultāts – labs, interesanti un dažādi darbi. Uzdotais mērķis vairāk vai mazāk sasniegts. Skolnieki apmierināti.



Autora komentārsAtvērt
Atlants