Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.11.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Eseja 'Reklāma kā profesija', 1.
  • Eseja 'Reklāma kā profesija', 2.
  • Eseja 'Reklāma kā profesija', 3.
  • Eseja 'Reklāma kā profesija', 4.
  • Eseja 'Reklāma kā profesija', 5.
  • Eseja 'Reklāma kā profesija', 6.
  • Eseja 'Reklāma kā profesija', 7.
  • Eseja 'Reklāma kā profesija', 8.
  • Eseja 'Reklāma kā profesija', 9.
Darba fragmentsAizvērt

Ikviens darbs ir darbs, ja to mīli. Jāatzīst, ka ar vienkāršu darīšanu vien, darbs nesokas. Tāpēc motivācija ir svarīga un nepieciešama lieta. Piemēram, bez motivācijas nav iespējams nekur. Arī ikdienas dzīvē motivācijai ir ļoti liela nozīme. Piemēram, students uz lekcijām neietu, ja viņu nemudinātu zināšanas, profesijas iegūšana, augstākās izglītības iegūšana. Tas pats likums darbojas arī jebkurā darbavietā. Darbinieku ir jāmotivē, lai viņš tiektos augstāk un augstāk.
Manis aizsāktais temats par motivāciju ir vistiešākajā mērā saistīts ar reklāmas profesijas izvēli. No iepriekš rakstītā var secināt, var izveidot nelielu loģikas ķēdīti: cilvēks iet strādāt reklāmas darbības lauciņā, jo viņu pamudina kaut kas, kas aizrauj, jo tas viņam ir kaut kas jauns, jo cilvēks ir radošs un jaunu ideju pārpilns. Un, ja šādu cilvēku ir vairāk nekā viens, tad darba devējam rodas motivācija kaut ko mainīt darbavietā, kaut ko jaunu ieviest, jo viņš redz, ka jauni un perspektīvi cilvēki viņam tik tiešām ir nepieciešami. Un tālāk, strādājot diendienā par reklāmas speciālistu, rodas ikdienas rutīna, kuru kaut kā ir jāizkliedē. Tad ir nepieciešama darba devēja motivācija, kura dotu jaunus spēkus un jaunas idejas.
Noslēgumā var secināt:
1. Reklāmas profesija ir ciešā mērā saistīta ar psiholoģiju, jo izprast cilvēkus un viņu vēlmes no psiholoģijas viedokļa skatoties ir daudz vienkāršāk un produktīvāk.
2. Reklāma ir profesija, kura sevī ietver ļoti daudz no apkārtējās pasaules, no apkārtējiem cilvēkiem un no notikumiem.
3. Reklāmai piemīt sava ētika, kuru ir jāievēro, citādi reklāma zaudē savu identitāti.
4. Reklāmas speciālistam ir jābūt tādam cilvēkam, kuram piemīt vairākas svarīgas īpašības. Piemēram, jābūt ekspertam savā jomā, jānosaka profesionālās ambīcijas, jāprot komunicēt, lai nezaudētu klientus un darbiniekus.

Autora komentārsAtvērt
Atlants