Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Pirkšanas lēmuma pieņemšanas posmi un firmu mārketinga aktivitāšu ietekme', 1.
  • Konspekts 'Pirkšanas lēmuma pieņemšanas posmi un firmu mārketinga aktivitāšu ietekme', 2.
  • Konspekts 'Pirkšanas lēmuma pieņemšanas posmi un firmu mārketinga aktivitāšu ietekme', 3.
  • Konspekts 'Pirkšanas lēmuma pieņemšanas posmi un firmu mārketinga aktivitāšu ietekme', 4.
  • Konspekts 'Pirkšanas lēmuma pieņemšanas posmi un firmu mārketinga aktivitāšu ietekme', 5.
  • Konspekts 'Pirkšanas lēmuma pieņemšanas posmi un firmu mārketinga aktivitāšu ietekme', 6.
  • Konspekts 'Pirkšanas lēmuma pieņemšanas posmi un firmu mārketinga aktivitāšu ietekme', 7.
  • Konspekts 'Pirkšanas lēmuma pieņemšanas posmi un firmu mārketinga aktivitāšu ietekme', 8.
  • Konspekts 'Pirkšanas lēmuma pieņemšanas posmi un firmu mārketinga aktivitāšu ietekme', 9.
  • Konspekts 'Pirkšanas lēmuma pieņemšanas posmi un firmu mārketinga aktivitāšu ietekme', 10.
  • Konspekts 'Pirkšanas lēmuma pieņemšanas posmi un firmu mārketinga aktivitāšu ietekme', 11.
Darba fragmentsAizvērt

Vajadzību klasifikācija:
• Vitālās;
• Garīgās;
• Sociālās
Sajūtu slieksnis-stimula lielums, kas izraisa vai maina sajūtas intensitāti vai kvalitāti.
Absolūtais sajūtu slieksnis-notiek pāreja no nejūtīguma uz jūtīgumu vai otrādi.
Diferenciālais sajūtu slieksnis-intensitātes mainība.
Vajadzību apzināšanās ?  ? rīcība
Apzinātai vajadzībai jābūt pietiekami svarīgai, lai tā izraisītu kādu rīcību.
Faktori, kas maina patērētāja uzvedību Vajadzības aktivizēšana  vajadzības „atzīšana”
Vajadzības aktivizējošie faktori:
• Laika faktors;
• Apstākļu izmaiņas;
• Produkta iegāde;
• Produkta patērēšana.
Patērētāji:
• Faktiskā stāvokļa patērētāji;
• Vēlamā stāvokļa patērētāji.

Autora komentārsAtvērt
Atlants