Vērtējums:
Publicēts: 25.04.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Psiholoģiskā treniņa tehnikas programma', 1.
  • Konspekts 'Psiholoģiskā treniņa tehnikas programma', 2.
  • Konspekts 'Psiholoģiskā treniņa tehnikas programma', 3.
  • Konspekts 'Psiholoģiskā treniņa tehnikas programma', 4.
  • Konspekts 'Psiholoģiskā treniņa tehnikas programma', 5.
  • Konspekts 'Psiholoģiskā treniņa tehnikas programma', 6.
  • Konspekts 'Psiholoģiskā treniņa tehnikas programma', 7.
  • Konspekts 'Psiholoģiskā treniņa tehnikas programma', 8.
  • Konspekts 'Psiholoģiskā treniņa tehnikas programma', 9.
  • Konspekts 'Psiholoģiskā treniņa tehnikas programma', 10.
  • Konspekts 'Psiholoģiskā treniņa tehnikas programma', 11.
  • Konspekts 'Psiholoģiskā treniņa tehnikas programma', 12.
  • Konspekts 'Psiholoģiskā treniņa tehnikas programma', 13.
  • Konspekts 'Psiholoģiskā treniņa tehnikas programma', 14.
  • Konspekts 'Psiholoģiskā treniņa tehnikas programma', 15.
  • Konspekts 'Psiholoģiskā treniņa tehnikas programma', 16.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Treniņa uzdevumu plāns    4
1.  „Kā jūties?”    4
2.  Treninga grupas un tās dalībnieku „GODA KODEKSS”    5
3.  „Sasveicināšanās”    6
4.  „Iepazīsimies?”    7
5.  „Mana vizītkarte”    8
6.  „Slavenības”    9
7.  „Rakstāmmašīna”    10
8.  „Haotiskās kustības”    11
9.  „Mainīšanās”    12
10.  „Ko Tu domā par mani?”    13
11.  „Dāvana”    14
  Nobeigums    15
  Izmantotā literatūra    16
Darba fragmentsAizvērt

NOBEIGUMS
Manuprāt, svarīgi attīstīt saskarsmes spējas, tāpēc mūsu treninga pamatā bija aktivitātes, kuras saistītas ar verbālo un neverbālo komunikāciju, kā arī grupas saliedētību un iztēli.
Tā kā šis bija pirmais treniņš („Iepazīsti sevi un citus!”), centāmies likt akcentu uz to, lai:
• labāk iepazītu grupas dalībniekus;
• uzlabot grupas saliedētību;
• uzturēt patīkamu atmosfēru grupā;
• atrast kopīgās īpašības dalībnieku starpā;
• padarīt treniņa gaisotni brīvāku un draudzīgāku;
• spēja dalīties savās sāpēs, problēmās;
• spēja iejusties un sajust otra garastāvokli;
• mācīšanās uzticēties partnerim;
• mācīšanās saprast kāds esi tu un kāds ir otrs;
• uzlabot runāšanas spējas publikas priekšā gan mums, vadītājiem, gan grupas dalībniekiem.

Manuprāt, tas arī mums izdevās, neskatoties uz to, ka pieļāvām dažas iesācēju kļūdas.
Bija ieplānots veikt 15 vingrinājumus, bet laika trūkuma dēļ izvēlējāmies tam brīdim atbilstošākos.
Patīkami bija redzēt grupas līdzdalību visās spēlēs/vingrinājumos. Tā kā treniņu vadījām pirmās no grupas, svarīgs bija grupas atbalsts un pretimnākšana, kas arī neizpalika.
Vadīt treningu tā ir lieliska pieredze un izaugsme.

Autora komentārsAtvērt
Atlants