-
Loģistikas darbības saistībā ar klientu apkalpošanu uzņēmumā "SIA Rimi Latvija"
2011. - 2015. g.
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
Ievads | 3 | |
Informācijas centrs | 4 | |
Ātrās kases | 5 | |
Klientu kartes „Mans RIMI” | 6 | |
Uz vietas esošā maizes ceptuve | 7 | |
Cenu skeneris, lai pārbaudītu preces cenu | 7 | |
Secinājumi | 8 |
Secinājumi
SIA „RIMI Latvija” loģistikas sistēma saistībā ar klientu apkalpošanu strādā labi, protams, ir dažas nepilnības, kuras varētu uzlabot, tomēr man šķiet, ka Rimi ir viens no vislabākajiem veikaliem, netikai preču kvalitātes ziņā, veikala izvietojuma ziņā, bet arī apkalpošanas. Pārdevēji vienmēr ir laipni un izpalīdzīgi, arī veikala izvietojums ir parocīgs un lietas ir virgli atrast. Veikals seko līdzi visām modes tendencēm (piemēram, klienta karšu ieviešana) un tehnoloģijām tieši klientu apkalpošanas jomā.
Veikals pilda arī savu kādreizējo saukli „Tuvāk sirdij, tuvāk mājām”, jo atrodas apdzīvotā vietā, un tuvāk sirdij, jo daudzi izvēlas šo viekalu, labās apkalpošanas dēļ.
Novērtēt var arī to, ka salīdzinoši, piemēram ar veikalu „Drogas” RIMI nav tik uzmācīgs, jo, lai gan īpašība atgādināt par sevi klientiem ir uzskatāma par pozitīvu, manuprāt pārāk bieža īsziņu sūtīšana saviem klientiem bieži var būt pat kaitinoša.
Manuprāt, par uzņēmuma loģistikas sistēmu saistībā ar klientu apkalpošanu var teikt to pašu ko par visiem uzņēmumiem – ir labi, bet vienmēr ir kur augt.
…
SIA „RIMI Latvija” ir lielākais mazumtirdzniecības uzņēmums Latvijā ar visplašāko veikalu tīklu un iedzīvotājiem nodrošina labāko piedāvājumu – plašu preču sortimentu, augstākās kvalitātes produktus, kā arī ērtu iepirkšanos. Latvijas tirgū uzņēmums savu darbību uzsācis 1996. gadā, un kopš tā laika ir krietni uzlabojis savu darbību, īpaši klientu apkalpošanas sfērā. Arī man personīgi, Rimi ir viens no iecienītākajiem veikaliem, kuru apmeklēju visbiežāk, galvenokārt tādēļ, jo tas atrodas ļoti tuvu manai dzīves vietai. Galvenās loģistikas sistēmas saistībā ar klientu apkalpošanu, ko šajā uzņēmumā esmu pamanījusi ir: • informācijas centrs pie veikala ieejas (kur iespējams ne tikai iegūt interesējošu informāciju, bet arī lielākajā daļā gadījumu, bez rindas iegādāties cigaretes, vai citus mazus produktus) • ātrās kases • klientu kartes „Mans RIMI” • uz vietas esošā maizes ceptuve • cenu skeneris, lai pārbaudītu preces cenu Viens no galvenajiem iemesliem, kāpēc cilvēkiem ir vēlme atgriezties kādā uzņēmumā ir tieši kvalitatīva apkalpošana, tādēļ ir ļoti svarīgi piedomāt tieši pie tā, lai iepirkšanās veikalā būtu ērta, vienkārša un patīkama.