Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.12.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'L'Oréal preču virzīšana mārketinga komunikāciju sistēmā', 1.
  • Konspekts 'L'Oréal preču virzīšana mārketinga komunikāciju sistēmā', 2.
  • Konspekts 'L'Oréal preču virzīšana mārketinga komunikāciju sistēmā', 3.
  • Konspekts 'L'Oréal preču virzīšana mārketinga komunikāciju sistēmā', 4.
  • Konspekts 'L'Oréal preču virzīšana mārketinga komunikāciju sistēmā', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Izvēlēties kādu konkrētu uzņēmumu un raksturot:
Produktu
Loreal ir viena no vadošajiem kosmētikas ražotājiem pasaulē. Tā ir franču kosmētikas kompānija.
Līdz 1996. gadam Loreal orientējās uz kosmētikas ražošanu pieaugušajiem. Produkta marka Maybelline, kuru Loreal iegādājās 1996. gadā, aizņēma kosmētikas nišu, kas bija paredzēta pusaudžiem (pēc Loreal datiem no 1996. – 2002. gadam Maybelline pārdošanas apjomi ārpus ASV pieauga par 93 %).
Mūsdienās Loreal – viens no lielākajiem kosmētikas ražotājiem pasaulē ar ienākumiem vairāk kā 14 miljardi eiro.
Loreal ražo – kopšanas līdzekļus matiem, dekoratīvo kosmētiku, līdzekļus sejas ādas kopšanai un parfimēriju. Loreal Group pieder tādas pasaulē zināmas markas kā Loreal Paris, Garnier, Maybelline, Loreal Professionnel, Redken, Lancome, Biotherm, Parfums Georgio Armani, Cacharel, Ralph Lauren, Helena Rubenstein, Vichy. …

Atlants