Vērtējums:
Publicēts: 04.05.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Uzņēmuma produktu sortimenta novērtējums un tā (sortimenta) izmaiņu lietderība', 1.
  • Referāts 'Uzņēmuma produktu sortimenta novērtējums un tā (sortimenta) izmaiņu lietderība', 2.
  • Referāts 'Uzņēmuma produktu sortimenta novērtējums un tā (sortimenta) izmaiņu lietderība', 3.
  • Referāts 'Uzņēmuma produktu sortimenta novērtējums un tā (sortimenta) izmaiņu lietderība', 4.
  • Referāts 'Uzņēmuma produktu sortimenta novērtējums un tā (sortimenta) izmaiņu lietderība', 5.
  • Referāts 'Uzņēmuma produktu sortimenta novērtējums un tā (sortimenta) izmaiņu lietderība', 6.
  • Referāts 'Uzņēmuma produktu sortimenta novērtējums un tā (sortimenta) izmaiņu lietderība', 7.
  • Referāts 'Uzņēmuma produktu sortimenta novērtējums un tā (sortimenta) izmaiņu lietderība', 8.
  • Referāts 'Uzņēmuma produktu sortimenta novērtējums un tā (sortimenta) izmaiņu lietderība', 9.
  • Referāts 'Uzņēmuma produktu sortimenta novērtējums un tā (sortimenta) izmaiņu lietderība', 10.
  • Referāts 'Uzņēmuma produktu sortimenta novērtējums un tā (sortimenta) izmaiņu lietderība', 11.
  • Referāts 'Uzņēmuma produktu sortimenta novērtējums un tā (sortimenta) izmaiņu lietderība', 12.
  • Referāts 'Uzņēmuma produktu sortimenta novērtējums un tā (sortimenta) izmaiņu lietderība', 13.
  • Referāts 'Uzņēmuma produktu sortimenta novērtējums un tā (sortimenta) izmaiņu lietderība', 14.
  • Referāts 'Uzņēmuma produktu sortimenta novērtējums un tā (sortimenta) izmaiņu lietderība', 15.
  • Referāts 'Uzņēmuma produktu sortimenta novērtējums un tā (sortimenta) izmaiņu lietderība', 16.
  • Referāts 'Uzņēmuma produktu sortimenta novērtējums un tā (sortimenta) izmaiņu lietderība', 17.
  • Referāts 'Uzņēmuma produktu sortimenta novērtējums un tā (sortimenta) izmaiņu lietderība', 18.
  • Referāts 'Uzņēmuma produktu sortimenta novērtējums un tā (sortimenta) izmaiņu lietderība', 19.
  • Referāts 'Uzņēmuma produktu sortimenta novērtējums un tā (sortimenta) izmaiņu lietderība', 20.
  • Referāts 'Uzņēmuma produktu sortimenta novērtējums un tā (sortimenta) izmaiņu lietderība', 21.
  • Referāts 'Uzņēmuma produktu sortimenta novērtējums un tā (sortimenta) izmaiņu lietderība', 22.
  • Referāts 'Uzņēmuma produktu sortimenta novērtējums un tā (sortimenta) izmaiņu lietderība', 23.
  • Referāts 'Uzņēmuma produktu sortimenta novērtējums un tā (sortimenta) izmaiņu lietderība', 24.
  • Referāts 'Uzņēmuma produktu sortimenta novērtējums un tā (sortimenta) izmaiņu lietderība', 25.
  • Referāts 'Uzņēmuma produktu sortimenta novērtējums un tā (sortimenta) izmaiņu lietderība', 26.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  IEVADS    3
2.  SORTIMENTS    5
3.  CENOŠANA    6
4.  TIRGUS SEGMENTS    7
5.  NOZARES APSKATS    8
5.1.  ĀRĒJĀS VIDES APSKATS    9
5.2.  KONKURENTU APSKATS    10
5.3.  PRODUKCIJAS APRAKSTS    11
5.4.  MĀRKETINGA AKTIVITĀŠU APRAKSTS.    11
6.  APTAUJAS ANKETAS APRAKSTS    12
7.  ANKETĒŠANAS REZULTĀTU APKOPOJUMS UN ANALĪZE    15
8.  SECINĀJUMI    23
9.  PRIEKŠLIKUMI    24
10.  ANOTĀCIJA    25
11.  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    26
12.  PIELIKUMI    27
Darba fragmentsAizvērt


Līdz ar ekonomiskās situācijas uzlabošanos valstī, cilvēku labklājības līmeņa paaugstināšanos būvmateriālu tirgū ir notikusi liela attīstība. Latvijā sāk attīstīties būvmateriālu lielveikali, kas cenšas apmierināt iedzīvotāju pieprasījumu pēc kvalitatīvas preces. Kvalitatīva prece, nekvalitatīvi izmantojot, nedod vajadzīgo gandarījumu tās izmantotājam. Tāpēc rodas vajadzība pēc profesionāļa padoma, kas mācētu ieteikt pareizāko klienta vēlmju risinājumu.
Mainīgajos tirgus apstākļos, uzņēmējam nevajadzētu aizmirst, ka galvenais uzņēmuma attīstības stūrakmens ir klientu apmierinātība ar uzņēmuma darbību. Tāpēc pareiza uzņēmuma attīstības stratēģija un kvalitatīva klientu apkalpošana ir galvenā konkurētspējas priekšrocība.
Ar šo pētījumu vēlējos noskaidrot, ko klienti vēlētos vairāk veikalā un ko mazāk, kāds viņuprāt ir pašreizējais preču ( flīžu, grīdas segumu, gaismas ķermeņu u.c.) sortimenta piedāvājums, kuru preču iztrūkums vai pārpilnība, kāds klientu apkalpošanas servisa pakalpojums rada lielāku vai mazāku neapmierinātību ar uzņēmuma darbību.
Pētījums tika veikts uzņēmumā „Dizaina centrs”, kas:
nodarbojas ar interjera preču tirdzniecību,
pēc klientu vēlmes izstrādā individuālus projektus interjera iekārtošanā,
piedāvā profesionālu meistaru pakalpojumus. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants