Vērtējums:
Publicēts: 24.08.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Mārketinga koncepcija starptautiskam uzņēmumam', 1.
  • Konspekts 'Mārketinga koncepcija starptautiskam uzņēmumam', 2.
  • Konspekts 'Mārketinga koncepcija starptautiskam uzņēmumam', 3.
  • Konspekts 'Mārketinga koncepcija starptautiskam uzņēmumam', 4.
Darba fragmentsAizvērt

3. Kādu ārējās vides faktoru analīzi uzņēmumam ir nepieciešams veikt pirms ieiešanas Krievijas tirgū?

Es domāju, ka galvenokārt uzņēmumam ir nepieciešams veikt ekonomiskā un demogrāfiska aspektā analīzi, lai redzētu cilvēku pirktspēju un demogrāfisko struktūru. Pirktspēja ir atkarīga no iedzīvotāju ienākumu pieauguma, ietaupījumiem, cenu maiņas, kredītu saņemšanas noteikumiem, inflācijas, iedzīvotāju nodarbinātības u.c.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants