Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.04.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Starptautiskā tirgus segmentēšana', 1.
  • Konspekts 'Starptautiskā tirgus segmentēšana', 2.
  • Konspekts 'Starptautiskā tirgus segmentēšana', 3.
  • Konspekts 'Starptautiskā tirgus segmentēšana', 4.
  • Konspekts 'Starptautiskā tirgus segmentēšana', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Lielākā problēma transnacionālo segmentu identificēšanā saistīta ar grūtībām veikt nepieciešamos pētījumus mērķa tirgus valstīs.
Kopumā uzņēmuma starptautiskās darbības stratēģiskās vadības lēmumi būs atkarīgi no šādiem faktoriem:
Uzņēmuma lieluma vietējā tirgū;
Uzņēmuma priekšrocībām salīdzinājumā ar ārvalstu konkurentiem;
Uzņēmuma vadības pieredzes starptautisku darījumu veikšanā;
Uzņēmuma ilgstošas attīstības mērķa.
Segmentācijas pēc ģeogrāfiska principa tas nozīme tirgus dalīšana uz dažādi ģeogrāfiski objekti: valsts, štats, reģioni, apgabali, pilsētas, mikrorajoni. Kompānijai ir divas iespējas:
1.koncentrēt savu darbību vienā vai divos ģeogrāfiskos segmentos;
2.darboties uzreiz visos segmentos, bet vērst savu uzmanību uz patērētāja vajadzības dažādību.
Ekonomiska-ģeogrāfiskas faktori:
Valsts;
Reģions;
Pilsēta/ciems;
Iedzīvotāju skaits un blīvums;
Klimats;
Ražošanas infrastruktūra;
Transporta infrastruktūra…

Autora komentārsAtvērt
Atlants