Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.06.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 14 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Darbinieku motivācijas līmeņa paagstināšanas projekts', 1.
  • Referāts 'Darbinieku motivācijas līmeņa paagstināšanas projekts', 2.
  • Referāts 'Darbinieku motivācijas līmeņa paagstināšanas projekts', 3.
  • Referāts 'Darbinieku motivācijas līmeņa paagstināšanas projekts', 4.
  • Referāts 'Darbinieku motivācijas līmeņa paagstināšanas projekts', 5.
  • Referāts 'Darbinieku motivācijas līmeņa paagstināšanas projekts', 6.
  • Referāts 'Darbinieku motivācijas līmeņa paagstināšanas projekts', 7.
  • Referāts 'Darbinieku motivācijas līmeņa paagstināšanas projekts', 8.
  • Referāts 'Darbinieku motivācijas līmeņa paagstināšanas projekts', 9.
  • Referāts 'Darbinieku motivācijas līmeņa paagstināšanas projekts', 10.
  • Referāts 'Darbinieku motivācijas līmeņa paagstināšanas projekts', 11.
  • Referāts 'Darbinieku motivācijas līmeņa paagstināšanas projekts', 12.
  • Referāts 'Darbinieku motivācijas līmeņa paagstināšanas projekts', 13.
  • Referāts 'Darbinieku motivācijas līmeņa paagstināšanas projekts', 14.
  • Referāts 'Darbinieku motivācijas līmeņa paagstināšanas projekts', 15.
  • Referāts 'Darbinieku motivācijas līmeņa paagstināšanas projekts', 16.
  • Referāts 'Darbinieku motivācijas līmeņa paagstināšanas projekts', 17.
  • Referāts 'Darbinieku motivācijas līmeņa paagstināšanas projekts', 18.
  • Referāts 'Darbinieku motivācijas līmeņa paagstināšanas projekts', 19.
  • Referāts 'Darbinieku motivācijas līmeņa paagstināšanas projekts', 20.
  • Referāts 'Darbinieku motivācijas līmeņa paagstināšanas projekts', 21.
  • Referāts 'Darbinieku motivācijas līmeņa paagstināšanas projekts', 22.
  • Referāts 'Darbinieku motivācijas līmeņa paagstināšanas projekts', 23.
  • Referāts 'Darbinieku motivācijas līmeņa paagstināšanas projekts', 24.
  • Referāts 'Darbinieku motivācijas līmeņa paagstināšanas projekts', 25.
  • Referāts 'Darbinieku motivācijas līmeņa paagstināšanas projekts', 26.
  • Referāts 'Darbinieku motivācijas līmeņa paagstināšanas projekts', 27.
  • Referāts 'Darbinieku motivācijas līmeņa paagstināšanas projekts', 28.
  • Referāts 'Darbinieku motivācijas līmeņa paagstināšanas projekts', 29.
  • Referāts 'Darbinieku motivācijas līmeņa paagstināšanas projekts', 30.
  • Referāts 'Darbinieku motivācijas līmeņa paagstināšanas projekts', 31.
  • Referāts 'Darbinieku motivācijas līmeņa paagstināšanas projekts', 32.
  • Referāts 'Darbinieku motivācijas līmeņa paagstināšanas projekts', 33.
  • Referāts 'Darbinieku motivācijas līmeņa paagstināšanas projekts', 34.
  • Referāts 'Darbinieku motivācijas līmeņa paagstināšanas projekts', 35.
  • Referāts 'Darbinieku motivācijas līmeņa paagstināšanas projekts', 36.
  • Referāts 'Darbinieku motivācijas līmeņa paagstināšanas projekts', 37.
  • Referāts 'Darbinieku motivācijas līmeņa paagstināšanas projekts', 38.
  • Referāts 'Darbinieku motivācijas līmeņa paagstināšanas projekts', 39.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    4
1.  Analīzes praktiskā daļa    5
1.1.  Nozares raksturojums    5
1.2.  Uzņēmuma raksturojums    8
1.3.  Uzņēmuma SVID analīze    11
1.4.  Uzņēmējdarbības vide Latvijā    14
2.  Analīzes teorētiskā daļa    16
2.1.  Motivācijas jēdziens    16
2.2.  Motivēšanas teorijas    17
2.2.1.  Satura motivēšanas teorijas    18
2.2.2.  Norises teorijas    21
2.2.3.  Stimulējošās motivēšanas teorijas    25
2.2.4.  Citas motivēšanas teorijas    26
3.  Projekta daļa    28
3.1.  Hansabankas darbinieku motivēšana    28
3.2.  Darbinieku motivācija    29
3.3.  Darbinieku atalgojums un priekšrocības    31
3.4.  Izaugsmes iespējas    32
3.5.  Darbinieku motivācijas paaugstināšnas projekts    35
  Secinājumi un priekšlikumi    38
  Bibliogrāfiskais saraksts    39
Darba fragmentsAizvērt

Viens no svarīgākajiem uzņēmuma resursiem, jo īpaši pakalpojumu uzņēmumā, ir darbinieki. Tādēļ ir jāiegulda lielas pūles, lai viņu enerģiju izmantotu organizācijas labā. Lai konkurences apstākļos uzņēmums varētu attīstīties, menedžerim ir nepieciešami jauni stimuli, lai papildinātu tos, kuru dēļ darbinieks izvēlējās konkrētu uzņēmumu un amatu, lai gūtu gandarījumu un ilgstošu interesi par darbu. Ir nepieciešams darbinieku ieinteresēt tajā, ko viņš dara, jo kā zināms darbinieks ir vienīgais resurss kas spējīgs darboties pret organizācijas mērķiem.
Katrs uzņēmuma darbinieks ir individualitāte, personība ar savām īpatnībām un vajadzībām un, ja vadītājs grib efektīvi motivēt savus padotos, viņam jāzina katra individuālās vajadzības, vēlmes. Jāpievērst ciešu uzmanību tam, kā indivīdu vislabāk motivēt ar tādiem līdzekļiem kā stimulēšana, atlīdzība, vadība, bet, vissvarīgākais, ar darbu, ko viņi veic un organizāciju, kurā viņi šo darbu veic.
Par darba anlīzes pētījuma objektu kalpoja A/S Hansabanka.
Pētījuma priekšmets – darbinieku motivācija
Darba uzdevums ir : pētīt motivācijas jēdzienus un motivēšanas teoriju, veikt motivācijas sistēmas analīzi izņēmumā Hansabanka, veikt uzņēmums SVID analīzi (kas arī kalpoja kā analīzes metode), sniegt secinājumus un priekšlikumus.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants