Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 03.12.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Attīstītājmācīšanas idejas', 1.
  • Prezentācija 'Attīstītājmācīšanas idejas', 2.
  • Prezentācija 'Attīstītājmācīšanas idejas', 3.
  • Prezentācija 'Attīstītājmācīšanas idejas', 4.
  • Prezentācija 'Attīstītājmācīšanas idejas', 5.
  • Prezentācija 'Attīstītājmācīšanas idejas', 6.
  • Prezentācija 'Attīstītājmācīšanas idejas', 7.
  • Prezentācija 'Attīstītājmācīšanas idejas', 8.
  • Prezentācija 'Attīstītājmācīšanas idejas', 9.
  • Prezentācija 'Attīstītājmācīšanas idejas', 10.
  • Prezentācija 'Attīstītājmācīšanas idejas', 11.
  • Prezentācija 'Attīstītājmācīšanas idejas', 12.
  • Prezentācija 'Attīstītājmācīšanas idejas', 13.
  • Prezentācija 'Attīstītājmācīšanas idejas', 14.
  • Prezentācija 'Attīstītājmācīšanas idejas', 15.
  • Prezentācija 'Attīstītājmācīšanas idejas', 16.
  • Prezentācija 'Attīstītājmācīšanas idejas', 17.
Darba fragmentsAizvērt

Apmācības formas
Individuālā apmācība ir viena no visvecākajām apmācības formām.
Katram skolēnam savs skolotājs.
Kolektīvās apmācības-skolotājs strādāja ar katru skolēnu atsevišķi.
Jans Amoss Komenskis
Tiek uzskatīts par mūsdienu pedagoģijas zinātnes pamatlicēju.
Viņš izstrādāja klašu stundu sistēmu un jaunu mācību metodiku.
Komenskis prasīja mācības sākt ar lietu un parādību tiešo uztveri-mācīties no dabas, nevis iegaumēt citu radītās frāzes.

Mācību procesa attīstības tipi
Padomju didaktiķi konstatēja trīs mācību procesa attīstības tipus:
dogmatiskais
izskaidrojošais
pētnieciskais.…

Atlants