Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.10.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Eseja 'Mediju loma pēdējā priekšvēlēšanu nedēļā', 1.
  • Eseja 'Mediju loma pēdējā priekšvēlēšanu nedēļā', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Visi mediji savu aktivitāti priekšvēlēšanu laikā sāka jau jūnija beigās, bet īpašu aktivitāti tie izrādīja tieši pēdējā nedēļā pirms vēlēšanām. Tad arī vēlētāju uzmanībai tika piedāvātas partiju programmas, deputātu saraksti, partiju vadošie kandidāti. Ar politiskajām reklāmām mēs varējām saskarties ik uz soļa. Politiķu sejas Rīgā bija uz sabiedriskajiem transportiem un to pieturām, uz reklāmu stabiem un afišu stendiem. Pastkastītes bija pārpildītas gan ar partiju avīzēm, kurās tiek slavinātas partiju vēlēšanu apvienības - balsojiet par mums, tad strauji likvidēsies krīze, samazināsies bezdarbnieku skaits un iestāsies vispārēja labklājība, labi ātri Latvija kļūs par pārticības, laimes zemi. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants