Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 25.06.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā svarīgākais mārketinga instruments kultūras uzņēmumā', 1.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā svarīgākais mārketinga instruments kultūras uzņēmumā', 2.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā svarīgākais mārketinga instruments kultūras uzņēmumā', 3.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā svarīgākais mārketinga instruments kultūras uzņēmumā', 4.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā svarīgākais mārketinga instruments kultūras uzņēmumā', 5.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā svarīgākais mārketinga instruments kultūras uzņēmumā', 6.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā svarīgākais mārketinga instruments kultūras uzņēmumā', 7.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā svarīgākais mārketinga instruments kultūras uzņēmumā', 8.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā svarīgākais mārketinga instruments kultūras uzņēmumā', 9.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā svarīgākais mārketinga instruments kultūras uzņēmumā', 10.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā svarīgākais mārketinga instruments kultūras uzņēmumā', 11.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā svarīgākais mārketinga instruments kultūras uzņēmumā', 12.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā svarīgākais mārketinga instruments kultūras uzņēmumā', 13.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā svarīgākais mārketinga instruments kultūras uzņēmumā', 14.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā svarīgākais mārketinga instruments kultūras uzņēmumā', 15.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā svarīgākais mārketinga instruments kultūras uzņēmumā', 16.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā svarīgākais mārketinga instruments kultūras uzņēmumā', 17.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā svarīgākais mārketinga instruments kultūras uzņēmumā', 18.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā svarīgākais mārketinga instruments kultūras uzņēmumā', 19.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā svarīgākais mārketinga instruments kultūras uzņēmumā', 20.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā svarīgākais mārketinga instruments kultūras uzņēmumā', 21.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā svarīgākais mārketinga instruments kultūras uzņēmumā', 22.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā svarīgākais mārketinga instruments kultūras uzņēmumā', 23.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā svarīgākais mārketinga instruments kultūras uzņēmumā', 24.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā svarīgākais mārketinga instruments kultūras uzņēmumā', 25.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā svarīgākais mārketinga instruments kultūras uzņēmumā', 26.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā svarīgākais mārketinga instruments kultūras uzņēmumā', 27.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā svarīgākais mārketinga instruments kultūras uzņēmumā', 28.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā svarīgākais mārketinga instruments kultūras uzņēmumā', 29.
  • Referāts 'Sabiedriskās attiecības kā svarīgākais mārketinga instruments kultūras uzņēmumā', 30.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    4
  Annotation    5
  Ievads    7
1.  Sabiedrisko attiecību loma preču un pakalpojumu tirgū    8
2.  Atšķirība starp tirgvedību un sabiedriskajām attiecībām    11
3.  Preces virzīšana tirgū izmantojot sabiedriskās attiecības    13
4.  Sabiedriskās attiecības uzņēmumā    16
4.1.  Komunikācija    17
4.2.  Vieta uzņēmuma struktūrā    21
4.3.  Sabiedrisko attiecību kampaņa un tās sastāvdaļas    22
4.4.  Sabiedrisko attiecību speciālists    24
5.  Sabiedrisko attiecību nozīme producentu grupā „Infostudio.lv”    26
  Secinājumi un priekšlikumi    28
  Izmantotās literatūras saraksts    32
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienu tirgvedības uzdevums ir ne tikai izveidot labu preci, noteikt tai pievilcīgu cenu un nodrošināt tās pieejamību mērķa pircējam, bet arī veidot komunikāciju saskarsmi ar klientiem. Sabiedriskās attiecības ir nepieciešamas jebkurā organizācijā – gan ar uzņēmējdarbību saistītā, gan nekomerciālā, gan valstiskā, gan nevalstiskā. Sabiedriskās attiecības ietver visus saskarsmes veidus ar visiem cilvēkiem, ar ko uzņēmums veido un uztur attiecības. Sabiedrisko attiecību mērķis ir izveidot labvēlīgas attiecības starp uzņēmumu un tam apkārt esošo sabiedrību. Tieši no sabiedrisko attiecību jeb no angļu valodas Public Relations, jeb PR darbības ir atkarīga uzņēmuma izaugsme un spēja attīstīties līdzi dinamiskajām pārmaiņām, kas notiek globālajā starpvalstu preču un pakalpojumu tirgū.
Kursa darba mērķis ir izpētīt sabiedrisko attiecību nozīmi tirgvedības pasākumos, sabiedrisko attiecību lomu un vietu uzņēmumā un tā attīstības plānošanā, lai noskaidrotu, kāpēc tieši sabiedriskās attiecības ir svarīgākais mārketinga instruments uzņēmumā.
Lai sasniegtu mērķi, autors izvirza šādus uzdevumus:
1)Izpētīt, kā sabiedriskās attiecības ietekmē patērētāja rīcību un produkta virzību preču un pakalpojumu tirgū;
2)Izpētīt atšķirību starp tirgvedību un sabiedriskajām attiecībām;
3)Izvērtēt sabiedrisko attiecību jeb netiešās reklāmas ieguldījumu uzņēmuma attīstībā un konkurētspējā;
4)Izpētīt sabiedrisko attiecību komunikāciju veidus;
5)Izanalizēt sabiedrisko attiecību vietu uzņēmuma organizatoriskajā struktūrā;
6)Izpētīt, pēc kādiem kritērijiem tiek veikta sabiedrisko attiecību kampaņas plānošana un organizēšana un, kāds ir kampaņas ieguldījums organizācijā;
7)Izanalizēt sabiedrisko attiecību speciālista būtību un nepieciešamību uzņēmumā;
8)Izpētīt sabiedrisko attiecību nozīmi producentu grupā „Infostudio.lv”;
9)Izstrādāt priekšlikumus kā efektīvāk un labāk sabiedriskās attiecības iesaistīt kultūras uzņēmuma darbībā un tirgvedības plānošanas politikā.
Lai izpētītu, sabiedrisko attiecību nozīmi uzņēmuma tirgvedības pasākumos, tiek izmantoti astoņi literatūras avoti, kas saistīti ar sabiedriskajām attiecībām un tirgvedību kopumā. Pētījumā par producentu grupu „Infostudio.lv” izmantoti producentu grupas nepublicētie materiāli.

Atlants