Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.05.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Klientu apkalpošanas jomas loģistikā', 1.
  • Referāts 'Klientu apkalpošanas jomas loģistikā', 2.
  • Referāts 'Klientu apkalpošanas jomas loģistikā', 3.
  • Referāts 'Klientu apkalpošanas jomas loģistikā', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Pielāgošanā ir milzīga ietekme tam, kā pakalpojums tiek izstrādāts un pārvaldīts. Kā pakāpi pielāgošana samazina pakalpojuma pakete kļūst daudz standartizētāka. Lai sniegtu standartizētu pakalpojumu, vadība var nolīgt darbiniekus ar daudz šaurākām prasmēm un nodarbināt speciāli pielietojamas tehnoloģijas. Tajā pašā laikā vienādā biznesa sektorā, piemēram, viena juridiskā firma varētu specializēties laulību šķiršanā vai ceļa satiksmes gadījumos, kamēr cita varētu piedāvāt pilnus juridiskos pakalpojumus, atkarībā no klienta vajadzībām. Advokātu biroji, kuri specializējušies par jurisdikciju, var izmantot specializētu programmatūru paketes, lai palīdzētu klientiem sasniegt ātru un taisnīgu norēķinu. Nav pārsteigums tam, ka uzņēmumi, kuri piedāvā mazāk pielāgotus pakalpojumus ir daudz iespējas koncentrēties uz izmaksām un produktivitāti. Klasisks piemērs ir automobiļu veikali, kuri orientēti uz eļļas nomaiņu. Darbiniekiem šāda veida uzņēmumā nav nepieciešams būt profesionāliem mehāniķiem vai apmācītiem elektriķiem, nedz augstas kvalitātes tehniskais aprīkojums. Lielāks uzsvars tiek likts uz pielāgošanās palielināšanos pakalpojuma paketēm, kļūstot mazāk paredzamām un mainīgām. Efektivitāte un produktivitāte, kamēr tas ir svarīgi, tā kļūst daudz grūtāk izmērāma un kontrolējama katra klienta unikālajās vajadzībās. Organizācijas, kuras piedāvā pielāgotus pakalpojumus mēdz konkurēt mazāk par izmaksām, par viņu spējām sniegt klientiem tieši to, kas tiem nepieciešams.

Autora komentārsAtvērt
Atlants