Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.11.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Auditorijas jēdziens. Komunikācijas process un komunikācijas modeļi', 1.
  • Konspekts 'Auditorijas jēdziens. Komunikācijas process un komunikācijas modeļi', 2.
  • Konspekts 'Auditorijas jēdziens. Komunikācijas process un komunikācijas modeļi', 3.
  • Konspekts 'Auditorijas jēdziens. Komunikācijas process un komunikācijas modeļi', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Otrajā gadījumā sūtītājs raida ziņojumu, kuru no abām pusēm ietekmē dažādi traucējoši faktori. Kā, piemēram, neprecīzi nodots ziņojums, kavēkļi, dažādi trokšņi, neprecizitāte uztveramībā.6
Mediju saturs var mainīties, kā tas notika, kad televīzija, nomainot radio, kļuva par galveno ziņotāj mediju, savukārt radio sniedzot iespēju kļūt par pirmo rokenrola atskaņotāju, var mainīties mediju auditorija ,kā tas notika, kad komiksi no galvenā medija statusa kāds tas ir šodien, tāpat var mainīties -pieaugt vai samazināties - arī to sociālais statuss kā tas notiek, kad teātri no populāras izklaides formas kļūst par elites. Tomēr, tā kā mediji apmierina dažas no galvenajām cilvēku vajadzībām, tie turpina funkcionēt, ietverot sevī lielu komunikāciju iespēju sistēmu. Kopš tiem laikiem, kad pirmo reizi radās iespēja ierakstīt skaņu, ir būtiski mainījusies nozīme šo skaņu ierakstīšanai un atskaņošanai. Tai pat laikā rakstītais vārds nav aizstājis mutvārdus un kinoteātri nav iznīcinājuši teātrus. Televīzija nav iznīdējusi radio. Līdz ar to jāsecina, ka katram vecajam medijam bija jāiemācās pastāvēt līdzās jaunajiem un topošajiem medijiem. Tādējādi tiek izmantoti tādi jēdzieni kā saplūšana un tuvināšanās.7 Mediji ir neatņemama sabiedrības daļa un tiem saplūstot, tas tikai paver plašāku skatīju uz lietām.

Autora komentārsAtvērt
Atlants