Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.10.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Atziņas pedagoģijas psiholoģijā', 1.
  • Konspekts 'Atziņas pedagoģijas psiholoģijā', 2.
  • Konspekts 'Atziņas pedagoģijas psiholoģijā', 3.
  • Konspekts 'Atziņas pedagoģijas psiholoģijā', 4.
Darba fragmentsAizvērt

1. “Vissvarīgākais skolotāja uzdevums, var pat teikt, viņa svēts pienākums ir gādāt, lai neviens skolēns nezaudētu pašapziņu un lai bērns, kura pašapziņa ir iedragāta, ar savas skolas un sava skolotāja palīdzību atgūtu ticību sev.”
(A. Ādlers)
Es piekrītu, ka galvenais, lai uzlabotu attiecības ar skolēniem un veicinātu viņu mācīšanos un attīstību, ir lietot paņēmienus, kas palīdz uzmundrināt skolēnus un viņos atjaunot vai uzturētu uzticību sev pašiem. Iedrošinājuma nozīme klasē ir ļoti liela, būtiska.

2. “Māka izprast un likt lietā klases spēku būtiski ietekmē jebkura bērna uzvedības pārveidošanu.”
(M. Balsons)
Manuprāt, cenšoties mainīt kāda bērna uzvedību, ieteicams būtu iesaistīt šajā procesā visu klasi, jo bērns cits citu iedvesmo vai atņem cits citam drosmi daudz efektīvāk , nekā to spēj skolotājs.

3. “Skolotājs ne tikai veiksmīgi var labot tās kļūdas, kas attiecībā pret bērnu ir pieļautas mājās un sabiedrībā, bet arī palīdzēt bērnam veidot pareizus priekšstatus gan par sevi, gan par citiem, gan sabiedrību kopumā.”
( M. Balsons)
Arī es uzskatu, ka skolotājam ir būtiska ietekme uz bērnu attīstību. Manuprāt, skolēnam laba skolotāja ir tik pat nepieciešama, kā, piemēram, augam ūdens.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants