• Vērtēšana mācību procesā. Neformālā, normatīvā un kriteriālā vērtēšana

     

    Referāts25 Pedagoģija

Vērtējums:
Publicēts: 27.04.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 16 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Vērtēšana mācību procesā. Neformālā, normatīvā un kriteriālā vērtēšana', 1.
  • Referāts 'Vērtēšana mācību procesā. Neformālā, normatīvā un kriteriālā vērtēšana', 2.
  • Referāts 'Vērtēšana mācību procesā. Neformālā, normatīvā un kriteriālā vērtēšana', 3.
  • Referāts 'Vērtēšana mācību procesā. Neformālā, normatīvā un kriteriālā vērtēšana', 4.
  • Referāts 'Vērtēšana mācību procesā. Neformālā, normatīvā un kriteriālā vērtēšana', 5.
  • Referāts 'Vērtēšana mācību procesā. Neformālā, normatīvā un kriteriālā vērtēšana', 6.
  • Referāts 'Vērtēšana mācību procesā. Neformālā, normatīvā un kriteriālā vērtēšana', 7.
  • Referāts 'Vērtēšana mācību procesā. Neformālā, normatīvā un kriteriālā vērtēšana', 8.
  • Referāts 'Vērtēšana mācību procesā. Neformālā, normatīvā un kriteriālā vērtēšana', 9.
  • Referāts 'Vērtēšana mācību procesā. Neformālā, normatīvā un kriteriālā vērtēšana', 10.
  • Referāts 'Vērtēšana mācību procesā. Neformālā, normatīvā un kriteriālā vērtēšana', 11.
  • Referāts 'Vērtēšana mācību procesā. Neformālā, normatīvā un kriteriālā vērtēšana', 12.
  • Referāts 'Vērtēšana mācību procesā. Neformālā, normatīvā un kriteriālā vērtēšana', 13.
  • Referāts 'Vērtēšana mācību procesā. Neformālā, normatīvā un kriteriālā vērtēšana', 14.
  • Referāts 'Vērtēšana mācību procesā. Neformālā, normatīvā un kriteriālā vērtēšana', 15.
  • Referāts 'Vērtēšana mācību procesā. Neformālā, normatīvā un kriteriālā vērtēšana', 16.
  • Referāts 'Vērtēšana mācību procesā. Neformālā, normatīvā un kriteriālā vērtēšana', 17.
  • Referāts 'Vērtēšana mācību procesā. Neformālā, normatīvā un kriteriālā vērtēšana', 18.
  • Referāts 'Vērtēšana mācību procesā. Neformālā, normatīvā un kriteriālā vērtēšana', 19.
  • Referāts 'Vērtēšana mācību procesā. Neformālā, normatīvā un kriteriālā vērtēšana', 20.
  • Referāts 'Vērtēšana mācību procesā. Neformālā, normatīvā un kriteriālā vērtēšana', 21.
  • Referāts 'Vērtēšana mācību procesā. Neformālā, normatīvā un kriteriālā vērtēšana', 22.
  • Referāts 'Vērtēšana mācību procesā. Neformālā, normatīvā un kriteriālā vērtēšana', 23.
  • Referāts 'Vērtēšana mācību procesā. Neformālā, normatīvā un kriteriālā vērtēšana', 24.
  • Referāts 'Vērtēšana mācību procesā. Neformālā, normatīvā un kriteriālā vērtēšana', 25.
  • Referāts 'Vērtēšana mācību procesā. Neformālā, normatīvā un kriteriālā vērtēšana', 26.
  • Referāts 'Vērtēšana mācību procesā. Neformālā, normatīvā un kriteriālā vērtēšana', 27.
  • Referāts 'Vērtēšana mācību procesā. Neformālā, normatīvā un kriteriālā vērtēšana', 28.
  • Referāts 'Vērtēšana mācību procesā. Neformālā, normatīvā un kriteriālā vērtēšana', 29.
  • Referāts 'Vērtēšana mācību procesā. Neformālā, normatīvā un kriteriālā vērtēšana', 30.
  • Referāts 'Vērtēšana mācību procesā. Neformālā, normatīvā un kriteriālā vērtēšana', 31.
  • Referāts 'Vērtēšana mācību procesā. Neformālā, normatīvā un kriteriālā vērtēšana', 32.
  • Referāts 'Vērtēšana mācību procesā. Neformālā, normatīvā un kriteriālā vērtēšana', 33.
  • Referāts 'Vērtēšana mācību procesā. Neformālā, normatīvā un kriteriālā vērtēšana', 34.
  • Referāts 'Vērtēšana mācību procesā. Neformālā, normatīvā un kriteriālā vērtēšana', 35.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Jēdzienu, pedagoģisko terminu skaidrojumi    4
  Kas ir vērtēšana?    5
  Vērtēšanas veidi    5
  Neformālā vērtēšana    6
  Normatīvā vērtēšana    6
  Kriteriālā vērtēšana    7
  Mācību sasniegumu kontrolējoši vērtējošās sistēmas funkcijas, veidi, metodes un formas    8
  Mācību rezultātu kontroles funkcijas    8
  Mācību izziņas darbības rezultātu vērtēšanas funkcijas   
  Skolēnu mācību darba kontroles galvenie veidi   
  Skolēnu mācību darba kontroles galvenās metodes   
  Skolēnu mācību darbības kontroles organizācijas formas    9
  Vērtēšanas pamatprincipi    9
  Skolēnu mācību sasniegumu kontroles un vērtēšanas vispārdidaktiskās prasības    10
  Kāpēc jāvērtē skolēnu sasniegumu?    11
  Ko vajadzētu vērtēt?    12
  Kas ir vērtētāji?    13
  Skolēnu mācību sasniegumu vērtēšanas formas un metodiskie paņēmieni    14
  Galvenie kontroles un vērtēšanas sistēmas trūkumi mūsdienu skolu praksē    15
  Atzīmju problēma pedagoģijā    15
  Atzīme kā sociālais instruments    15
  Divi viedokļi par atzīmju nepieciešamību    18
  Izglītības kvalitātes vērtēšana    18
  10 ballu vērtēšanas skala    18
  Bezatzīmju vērtēšanas sistēmas būtība    22
  Autoru veiktā pētījuma „Bezatzīmju vērtēšanas sistēma pamatizglītībā „ īss raksturojums    24
  Pārskats par vērtēšanas veidiem Eiropas valstīs    26
  Skolotājs un atzīmes jeb kā objektīvi novērtēt skolēnu?    26
  Vērtēšana Latvijas skolās    31
  Informācija par 10 ballu skalas vērtēšanas sistēmas elementa „ieskaitīts/ neieskaitīts” ieviešanu    34
  Nobeigums    38
  Literatūras saraksts    40
Darba fragmentsAizvērt

Rakstu savu pirmo referātu lekciju kursā pedagoģiskā psiholoģija. Esmu izvēlējusies referāta tēmu – vērtēšana mācību procesā, neformālā, normatīvā un kriteriālā vērtēšana.
Referāta pirmajās lappusēs esmu uzrakstījusi pedagoģisko terminu skaidrojumus, kas parādās tekstā. Sniedzu ieskatu par vērtēšanu mācību procesā, vērtēšanas veidiem. Par neformālo, normatīvo un kriteriālo vērtēšanu sniedzu lielāku informāciju, lai varētu izprast to būtību un pielietojumu mācību procesā dažādās mācību iestādēs.
Vēl šajā darbā parādīsies informācija par mācību sasniegumu kontrolējoši vērtējošās sistēmas funkcijām, veidiem, metodēm un formām. Aprakstu vērtēšanas pamatprincipus, kas ir jāievēro vērtēšanas procesā, kā arī uzskaitu vērtēšanas vispārdidaktiskās prasības pēc, kurām būtu jāvadās.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants