Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.11.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Selestīna Frenē pedagoģiskās atziņas un to raksturojums', 1.
  • Prezentācija 'Selestīna Frenē pedagoģiskās atziņas un to raksturojums', 2.
  • Prezentācija 'Selestīna Frenē pedagoģiskās atziņas un to raksturojums', 3.
  • Prezentācija 'Selestīna Frenē pedagoģiskās atziņas un to raksturojums', 4.
  • Prezentācija 'Selestīna Frenē pedagoģiskās atziņas un to raksturojums', 5.
  • Prezentācija 'Selestīna Frenē pedagoģiskās atziņas un to raksturojums', 6.
  • Prezentācija 'Selestīna Frenē pedagoģiskās atziņas un to raksturojums', 7.
  • Prezentācija 'Selestīna Frenē pedagoģiskās atziņas un to raksturojums', 8.
  • Prezentācija 'Selestīna Frenē pedagoģiskās atziņas un to raksturojums', 9.
  • Prezentācija 'Selestīna Frenē pedagoģiskās atziņas un to raksturojums', 10.
  • Prezentācija 'Selestīna Frenē pedagoģiskās atziņas un to raksturojums', 11.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Pedagoga S. Frenē nozīmīgākie dzīves gadi   
  Pedagoģiskā darbība   
  S. Frenē pedagoģiskās atziņas   
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Skola ir vieta:
- kur katrs bērns var brīvi izteikt savas domas,
-uzņemties atbildību,
- strādāt grupās,
-eksperimentēt.
Skolotāja svarīgākais uzdevums ir saskatīt bērna radošo spēku un izmantot to mācību procesā, lai optimāli atklātos un attīstītos skolēnu spējas, viņu personība.
Skolēnu izziņas darbība tiek rosināta darba procesā.

Atlants