Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.01.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 1.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 2.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 3.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 4.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 5.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 6.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 7.
  • Prakses atskaite 'Prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Novērojamo bērnu sauc Jānis (protams vārds ir mainīts), šo bērnu es izvēlējos tāpēc, ka viņš nedaudz atšķiras no citiem bērniem un arī bērnudārzā atrodas no pulksten septiņiem rītā līdz septiņiem vakarā, varu piebilst, ka šis bērns ir vienīgais grupā, kurš pirmais atnāk un pēdējais aiziet. Man tas ir izdevīgi novērošanai, jo pa dienu viss iet vienā skriešanā, bet agrās rīta stundas un vakara, dod man iespēju ar viņu parunāt mierīgā atmosfērā.
Domāju bērnu pētīt ar novērošanas metodi, jo tā manuprāt ir viss efektīvākā. Grupā ir 19 bērni visi ir no četriem līdz pieciem gadiem veci. Jānim pašlaik ir četri gadi, augumā maziņš, bet runāšanā un uzvedībā dažreiz pat pārspēj piecgadniekus. Grupā parasti nevalda klusums, bet tāds neliels troksnis, jo vienmēr bērni sarunājās, skan mantas... Bet grupā ir arī bijis liels troksnis, kad auklītes nav, un audzinātājai ir vienai jātiek ar viņiem galā. Varu piebilst, ka audzinātājai nav nekādas pieredzes bērnudārza darbā un viņa ir arī gados jauna. Līdz ar to bērni atļaujas vairāk, nekā pie otras audzinātājas, kura ir stingra un ar lielu pieredzi.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants