Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.09.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Tālmācības mācību modelis', 1.
  • Konspekts 'Tālmācības mācību modelis', 2.
  • Konspekts 'Tālmācības mācību modelis', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Lai arī tabulā stiprās puses ir vairāk un tas izskatās vilinoši ir viens „BET”, jo ir cilvēki, kas spēj mācīties tikai ar tiešo komunikāciju starp cilvēkiem, respektīvi ar pedagogu palīdzību, jo šim cilvēkam vajag redzēt, dzirdēt un just „dzīva” cilvēka klātbūtni un es esmu viena no tiem cilvēkiem, jo tādejādi es spēju sevi vairāk motivēt. Cilvēkam, lai uzsāktu tālmācību jābūt arī nostādītam mērķim, ko un kā cilvēks tos sasniegs. Mērķis ir rezultāta ideālais modelis cilvēka apziņā, uz kuru vērsta darbība. Cilvēka dzīvē mērķis virza un regulē viņa dzīvesdarbību kā iekšējs likums. Mērķis ir apzināts motīvs. ( Špona. A „Audzināšanas process teorijā un praksē”,44 lpp )
Līdz šim es esmu arī pieradusi mācīties kopā ar pedagogiem, kurš visu izstāsta un izskaidro un spēja atbildēt uz manis neskaidrajiem jautājumiem. Kā arī uzdodot kādu uzdevumu vajadzības gadījumā, es varu lūgt palīdzību pedagogam kurš izskaidros vēlreiz un palīdzes sasniegt vēlamo mērķi. Tieši šī iemesla dēļ, manuprāt, Latvijā tālmācība nav tik aktuāla kā citās valstīs, lai gan arvien vairāk un vairāk šis modelis tomēr ienāk.

Autora komentārsAtvērt
Atlants