Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.01.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Mārketinga izpētes ētikas jautājumi', 1.
  • Referāts 'Mārketinga izpētes ētikas jautājumi', 2.
  • Referāts 'Mārketinga izpētes ētikas jautājumi', 3.
  • Referāts 'Mārketinga izpētes ētikas jautājumi', 4.
  • Referāts 'Mārketinga izpētes ētikas jautājumi', 5.
  • Referāts 'Mārketinga izpētes ētikas jautājumi', 6.
  • Referāts 'Mārketinga izpētes ētikas jautājumi', 7.
  • Referāts 'Mārketinga izpētes ētikas jautājumi', 8.
  • Referāts 'Mārketinga izpētes ētikas jautājumi', 9.
  • Referāts 'Mārketinga izpētes ētikas jautājumi', 10.
  • Referāts 'Mārketinga izpētes ētikas jautājumi', 11.
  • Referāts 'Mārketinga izpētes ētikas jautājumi', 12.
  • Referāts 'Mārketinga izpētes ētikas jautājumi', 13.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
  Mārketings un ētika    3
  Mārketinga pētījumi    4
  Mārketinga ētika    7
  Izvēles iespējas mārketinga pētījumos    9
  Nobeigums    11
  Izmantotā literatūra un avoti    12
Darba fragmentsAizvērt

Nobeigums
Šajā referātā tika apskatītas vairākas ētiskās pieejas, kas tiek izmantotas, veicot mārketinga pētījumus. Ētikas normas ir svarīgas, izstrādājot morāles standartus situācijām, kad var tikt nodarīts jebkāda veida kaitējums (ekonomisks, fizisks vai garīgs) atsevišķai personai vai personu grupai. Plānojot darbības, mārketinga pētniekam jāņem vērā trīs pušu intereses — pētījuma dalībnieku (objektu), klientu un pētījuma grupas biedru intereses.
Reizēm, respondenti var justies ierobežoti pētījumu procesos, neapzinoties savas tiesības atteikties no pētījuma dalības, vai izvairīšanos no konkrētu jautājumu atbildēšanas, kas var radīt diskomfortu vai stresu. Indivīdiem, kas piedalās pētījumos, jābūt informētākiem, par savām tiesībām. Izmantotās manipulācijas, var veidot sabiedrības neuzticību mārketinga pētījumiem.
Ētika ir jāievēro, lai būtu harmoniska sadarbība un atmosfēra, lai mārketingu pētījumu rezultāti būtu vērtējami ar ticamību un tālāk izmantoti citos pētījumos, kā uzskatāmi piemēri un vērā ņemami dati. Vissarežģītākais ētikas procesā, kas jārisina pašam pētniekam, ir attiecībās ar indivīdu, kas piedalās pētījumā. Tā ir konfidencialitātes nodrošināšana, tehniskā un administratīvā godīguma saglabāšana, kā arī, pētījuma rezultātu pareizas izmantošanas nodrošināšana. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants