Vērtējums:
Publicēts: 02.04.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns neprofesionāliem fotogrāfiem', 1.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns neprofesionāliem fotogrāfiem', 2.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns neprofesionāliem fotogrāfiem', 3.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns neprofesionāliem fotogrāfiem', 4.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns neprofesionāliem fotogrāfiem', 5.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns neprofesionāliem fotogrāfiem', 6.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns neprofesionāliem fotogrāfiem', 7.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns neprofesionāliem fotogrāfiem', 8.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns neprofesionāliem fotogrāfiem', 9.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns neprofesionāliem fotogrāfiem', 10.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns neprofesionāliem fotogrāfiem', 11.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns neprofesionāliem fotogrāfiem', 12.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns neprofesionāliem fotogrāfiem', 13.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns neprofesionāliem fotogrāfiem', 14.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns neprofesionāliem fotogrāfiem', 15.
  • Biznesa plāns 'Biznesa plāns neprofesionāliem fotogrāfiem', 16.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Uzņēmuma apraksts    4
2.  Uzņēmuma vadība    6
3.  Pakalpojumu raksturojums    7
4.  Tirgus analīze    8
5.  Konkurenti    9
6.  Uzņēmuma ražošanas plāns    10
7.  Stratēģiskā plānošana    11
8.  Iespējamās problēmas un risks    12
9.  Finanšu plāns    13
10.  Pielikums    15
Darba fragmentsAizvērt

1.3 Uzņēmuma vēsture.
SIA “AV FOTO” ir dibināt, lai potenciālajiem klientiem nodrošinātu profesionālus foto pakalpojumus. Iegūstot iemaņas fotomākslā uzņēmuma dibinātāja Annija Veide nolēma pelnīt naudu ar to, ko var kvalitatīvi sniegt patērētājiem. Daudzas firmas piedāvā foto pakalpojumus, piesakot to kā lētāko un kvalitatīvāko. Parasti foto pakalpojumi cena ir robežās no 30 – 300 Ls. Foto tirgus piedāvājumu nosacījumus galvenokārt uztur mazi uzņēmumi. Uzņēmums vēlas piedāvāt ciešu sadarbību ar klientu un veidot labas attiecības starp patērētāju un pakalpojuma sniedzēju. Vēlamais rezultāts darbības pamatā ir piedāvāt patiesi kvalitatīvus foto attēlus. Galvenokārt šie attēli būtu mājas apstākļiem, svētkiem un kā dāvanas tuviem cilvēkiem. Kā pirmais idejas virziens šajā attīstībā ir atrast noteiktu tirgus nišu, iegūstot zināmu pieredzi foto pakalpojumu tirgū.

Autora komentārsAtvērt
Atlants