-
Pirmā iespaida par viesnīcām Tallink Hotel Riga, Mercure Riga Centre un Opera Hotel & SPA salīdzinoša analīze
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
SATURS | 2 | |
1. | VIESNĪCAS KĀ TŪRISMA SEKTORS | 3 |
2. | PIRMĀ IESPAIDA PAR VIESNĪCU VEIDOJOŠIE FAKTORI | 6 |
2.1. | REKLĀMA | 7 |
2.2 | KLIENTU ATSAUKSMES INTERNETĀ | 9 |
2.3 | VIESNĪCAS PĀRSTĀVJU KOMUNIKĀCIJAS PRASMES | 10 |
2.4 | APKĀRTNES UN IEEJAS VIESNĪCĀ SAKOPTĪBA | 12 |
2.5 | VESTIBILS UN TIEŠĀ KOMUNIKĀCIJA AR DARBINIEKIEM | 12 |
3. | VIESNĪCU TALLINK HOTEL RIGA, MERCURE RIGA CENTRE UN OPERA HOTEL & SPA VISPĀRĪGS RAKSTUROJUMS | 15 |
4. | PĒTĪJUMS PAR VIESNĪCU TALLINK HOTEL RIGA, MERCURE RIGA CENTRE UN OPERA HOTEL & SPA PIRMĀ IESPAIDA RADĪŠANU | 17 |
4.1 | PĒTĪJUMA METODIKA | 17 |
4.2 | DOKUMENTU ANALĪZE | 18 |
4.3 | EKSPERIMENTA ANALĪZE | 21 |
4.4 | AUTORES NOVĒROJUMS | 23 |
SECINĀJUMI | 25 | |
PRIEKŠLIKUMI | 26 | |
IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS | 27 |
Darba mērķis ir pirmā iespaida par viesnīcām Tallink Hotel Riga, Mercure Riga Centre un Opera Hotel & Spa salīdzinoša analīze. Darba uzdevumi ir: iepazīt un atlasīt tēmai atbilstošu teoriju, raksturot pirmā iespaida par uzņēmumu radīšanas faktorus viesnīcās un tā nozīmi klientu piesaistē, izstrādāt pētījuma metodiku, izpētīt un salīdzinoši analizēt pirmos iespaidus par minētajām trīs viesnīcām, apkopot iegūtos rezultātus un tos analizēt un izteikt secinājumus un priekšlikumus pirmā iespaida uzlabošanas iespējām. Darbā tiks izmatotas trīs pētījuma metodes – datu analīze, lai izvērtētu viesnīcu mājaslapas un viesu atsauksmes internetā, eksperiments – e-pasti un telefona zvani uz viesnīcām, lai novērtētu viesnīcu pārstāvju kontaktu ar potenciālajiem viesnīcas viesiem, autores novērojums, lai novērtētu viesnīcu apkārtni, vestibilu un saskarsmi ar viesu uzņemšanas dienesta darbinieku.…
Darba mērķis ir pirmā iespaida par viesnīcām Tallink Hotel Riga, Mercure Riga Centre un Opera Hotel & Spa salīdzinoša analīze. Darba uzdevumi ir: iepazīt un atlasīt tēmai atbilstošu teoriju, raksturot pirmā iespaida par uzņēmumu radīšanas faktorus viesnīcās un tā nozīmi klientu piesaistē, izstrādāt pētījuma metodiku, izpētīt un salīdzinoši analizēt pirmos iespaidus par minētajām trīs viesnīcām, apkopot iegūtos rezultātus un tos analizēt un izteikt secinājumus un priekšlikumus pirmā iespaida uzlabošanas iespējām. Darbā tiks izmatotas trīs pētījuma metodes – datu analīze, lai izvērtētu viesnīcu mājaslapas un viesu atsauksmes internetā, eksperiments – e-pasti un telefona zvani uz viesnīcām, lai novērtētu viesnīcu pārstāvju kontaktu ar potenciālajiem viesnīcas viesiem, autores novērojums, lai novērtētu viesnīcu apkārtni, vestibilu un saskarsmi ar viesu uzņemšanas dienesta darbinieku.