Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.05.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Komunikācija organizācijā', 1.
  • Referāts 'Komunikācija organizācijā', 2.
  • Referāts 'Komunikācija organizācijā', 3.
  • Referāts 'Komunikācija organizācijā', 4.
  • Referāts 'Komunikācija organizācijā', 5.
  • Referāts 'Komunikācija organizācijā', 6.
  • Referāts 'Komunikācija organizācijā', 7.
  • Referāts 'Komunikācija organizācijā', 8.
  • Referāts 'Komunikācija organizācijā', 9.
  • Referāts 'Komunikācija organizācijā', 10.
  • Referāts 'Komunikācija organizācijā', 11.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    2
  Komunikācija    3 – 4
  Starppersonu komunikācija    5 - 7
  Konfliktu organizācija    7 - 9
  Secinājumi    10
  Izmantotās literatūras saraksts    11
Darba fragmentsAizvērt

Komunikācija organizācijā
Komunikācija ir plašs jēdziens un tas vienmēr ir jāprecizē, īpaši ja runa ir par informācijas apmaiņu. No malas raugoties, komunikācija izskatās pēc elementāra procesa, kuru kāds pārvalda. Cilvēki visos laikos ir sazinājušies savā starpā, komunicējuši un komunicē ar personu grupām, kas savukārt apmainās ar informāciju un sazinās ar institūcijām, utt. Mēs sazināmies ar simboliskām zīmēm: valodu, attēliem, žestiem, tekstiem, kodiem, tiešiem un netiešiem, uzkrītošiem un neuzkrītošiem sajūtu signāliem. Apmēram 55% informācijas mēs nododam neverbāla ceļā, 38 % informācijas nododam ar skaņu(balss toni un intonāciju) un 7% informācijas mēs nododam ar vārdiem. Mēs spējam komunicēt vienkārši, abstrakti, saprotami un arī nesaprotami.
Lai sāktu komunikācijas procesu, jāapzinās virkne komunikatīvo priekšnosacījumu un vispirms jābūt ne tikai pilnīgai skaidrībai par to, ko vēlamies pateikt, bet arī jāapzinās, ka ne visu sapratīs. Jo katram no mums ir savādāka uztvere. Kas vienam joks, tas otram var būt liels aizvainojums.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants