Vērtējums:
Publicēts: 27.10.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Organizācijas "McDonalds" menedžmenta vispārējā analīze', 1.
  • Referāts 'Organizācijas "McDonalds" menedžmenta vispārējā analīze', 2.
  • Referāts 'Organizācijas "McDonalds" menedžmenta vispārējā analīze', 3.
  • Referāts 'Organizācijas "McDonalds" menedžmenta vispārējā analīze', 4.
  • Referāts 'Organizācijas "McDonalds" menedžmenta vispārējā analīze', 5.
  • Referāts 'Organizācijas "McDonalds" menedžmenta vispārējā analīze', 6.
  • Referāts 'Organizācijas "McDonalds" menedžmenta vispārējā analīze', 7.
  • Referāts 'Organizācijas "McDonalds" menedžmenta vispārējā analīze', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Apraksts .organizācijas darbības virziens
McDonalds ir pasaulē vislielākais ātrās ēdināšanas restorānu tīkls. Katrā no restorāniem strādā aptuveni no 40-100 cilvēki. McDonalds cenšas aktīvi piedalīties sabiedrības dzīvē. Kompānija palīdz organizēt un vadīt labdarības pasākumus. Kompānija ir ieinteresēta atbalstīt dažādas akcijas, kas ir saistītas ar bērniem. McDonalds palīdz finansiāli tādām iestādēm un uzņēmumiem kā: vietējās slimnīcas, Bērnunami. Kompānija McDonalds ir vairāku pasākumu sponsors gan valsts mērogā, gan reģionos.
Visā pasaulē ir vairāk a 30000 restorāni ,vairāk kā 115 valstīs, kur strādā vairāk par 1 miljonu darbinieku. Katru dienu vairāk par 46 miljoniem cilvēku apmeklē restorānu McDonalds. Latvijā kopā ir atvērti 6 restorāni.
Mērķi
Misija: Viesi, kas atnāk uz restorānu, ir pats galvenais uzņēmuma darbā. Tieši viņiem McDonalds atver jaunus restorānus, tieši vini atnāk uz šiem restorāniem, tieši vini ir veiksme. Un tāpēc galvenais uznēmuma mērķis ir viesu apmierinātība.
Stratēģiskaie mērķi: 1. Atvēr jaunus restorānus
Taktiskie mērķi: 1. Jaunu ēku celtniecība
1.1. sameklēt projekta vadītāju
1.2. uzzināt cik maksā celtniecības materiāli
1.3. sameklēt celtniekus (strādniekus).…

Autora komentārsAtvērt
Atlants