Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.01.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Iekšējās kontroles apraksts valsts iestādē "X"', 1.
  • Referāts 'Iekšējās kontroles apraksts valsts iestādē "X"', 2.
  • Referāts 'Iekšējās kontroles apraksts valsts iestādē "X"', 3.
  • Referāts 'Iekšējās kontroles apraksts valsts iestādē "X"', 4.
  • Referāts 'Iekšējās kontroles apraksts valsts iestādē "X"', 5.
  • Referāts 'Iekšējās kontroles apraksts valsts iestādē "X"', 6.
  • Referāts 'Iekšējās kontroles apraksts valsts iestādē "X"', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Kad darbā tiek pieņemts darbinieks, ar to tiek noslēgts Darba līgums, kā arī tam tiek izsniegts amata apraksts, kurā tiek noteikti pienākumi, tiesības un atbildība, lai nerastos situācijas, kad darbinieks cenšas izvairīties no kāda darba pienākuma vai tiek novelta sava atbildību uz kādu citu. Darbiniekiem netiek uzlikti papildus pienākumi, kuru veikšana neatbilst viņu ieņemtajam amatam, jo tiek algoti tik daudz darbinieku, cik ir nepieciešams, lai varētu sadalīt visus nepieciešamos pienākumus. Visiem, kuri dara vienādu darbu ir vienādi amatu apraksti, taču ir iekšējs darbu sadalījums, kas atrunā katra darbinieka tiešos pienākumus. Lai visi darbi tiku paveikti precīzi un kārtīgi, lai nerastos situācija, kad pienākumi pārklājas vai kāds darbs netiek padarīts, nepieciešama prasmīga pienākumu sadale šo darbinieku vidū. Tehnisko darbinieku darba kvalitāti uzrauga daļas vadītāja, kuras pakļautībā atrodas viss tehniskais personāls.
Kārtība, kādā tiek organizēts darbinieku darbs, ir pavisam savādāka. Iestādei ir divas daļas : vienā tiek pieņemti klienti un viņu iesniegtie iesniegumi, dokumenti un reģistrēti iekšējā sistēmā, tā klientu apkalpošanas daļa. Otra ir dokumentu apstrādes daļa, kurā tiek nodoti klientu daļa saņemtie un reģistrētie dokumenti tālākai apstrādei. Apstrādes daļā katram ierēdnim tiek iedalīti konkrēta veida dokumenti, kuri jāapstrādā, ja šo dokumentu apjoms ir liels tie katram darbiniekam tiek izdalīti pa konkrētiem burtiem, par kuriem viņam jāatbild un jāapstrādā. šajos apstākļos, kad darbinieku slodze palielinās, jo tiek samazināti darbinieku un palielinās klientu plūsmu, līdz ar to vairāk kļūst arī pieprasītie pakalpojumi, šajā iestādē darbs netiek organizēts, lai ātrāk sniegtu cilvēkam pakalpojumu, jo daļas vadītāja par neinteresējas, bet uzskata, ka viss ir kārtībā, tāpēc darbu organizēšana ir atkarīga no katra darbinieka iniciatīvas un godaprāta. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants