Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.02.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Saimnieciskie atkritumi', 1.
  • Referāts 'Saimnieciskie atkritumi', 2.
  • Referāts 'Saimnieciskie atkritumi', 3.
  • Referāts 'Saimnieciskie atkritumi', 4.
  • Referāts 'Saimnieciskie atkritumi', 5.
  • Referāts 'Saimnieciskie atkritumi', 6.
  • Referāts 'Saimnieciskie atkritumi', 7.
  • Referāts 'Saimnieciskie atkritumi', 8.
  • Referāts 'Saimnieciskie atkritumi', 9.
  • Referāts 'Saimnieciskie atkritumi', 10.
  • Referāts 'Saimnieciskie atkritumi', 11.
  • Referāts 'Saimnieciskie atkritumi', 12.
  • Referāts 'Saimnieciskie atkritumi', 13.
  • Referāts 'Saimnieciskie atkritumi', 14.
  • Referāts 'Saimnieciskie atkritumi', 15.
  • Referāts 'Saimnieciskie atkritumi', 16.
  • Referāts 'Saimnieciskie atkritumi', 17.
  • Referāts 'Saimnieciskie atkritumi', 18.
  • Referāts 'Saimnieciskie atkritumi', 19.
  • Referāts 'Saimnieciskie atkritumi', 20.
  • Referāts 'Saimnieciskie atkritumi', 21.
  • Referāts 'Saimnieciskie atkritumi', 22.
  • Referāts 'Saimnieciskie atkritumi', 23.
  • Referāts 'Saimnieciskie atkritumi', 24.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Abstract    4
  Ievads    5
1.  Sadzīves atkritumu apsaimniekošanas stratēģija Latvijā    6
1.1.  Galvenās sadzīves atkritumu apsaimniekošanas problēmas    7
1.2.  Nākotnē risināmie jautājumi prioritātes samazināšanas secībā    7
2.  Sadzīves atkritumi    8
2.1.  Papīrs    9
2.2.  Plastmasa    11
2.3.  Stikls    12
2.4.  Metāls    14
3.  Bīstamie atkritumi    16
4.  Aptauja par atkritumu šķirošanu    18
  Secinājumi    21
  Izmantotā literatūra    22
  Pielikums    23
Darba fragmentsAizvērt

Darba tēma: „Sadzīves atkritumi”. Tā ir liela problēma, tāpec ka cilvēki met tos kur grib un nešķiro. Ja šķirotu, tos varētu pārstrādāt un līdz ar to samazinātos atkritumu daudzums poligonos.
Darba mērķis: Uzzināt par atkritumu šķirošanu, kur var izmest, atkritumu daudzveidību, bīstamajiem atkritumiem un informēt par to citus cilvēkus.
Darba uzdevumi:
1.Iepazīties ar atkritumu kaitīgumu, šķirošanu, ottreizējo pārstrādi;
2.Skolēnu aptaujas veikšana ar anketēšanas metodi dažādās skolās un klasēs par to vai viņi šķiro atkritumus un apmēram cik daudz viņi izmet nedēļā;
3.Uzzināt kā var samazināt atkritumu skaitu un kaitīgumu;
4.Informēt citus cilvēkus.…

Atlants