Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.03.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Fun theory analīze', 1.
  • Konspekts 'Fun theory analīze', 2.
  • Konspekts 'Fun theory analīze', 3.
Darba fragmentsAizvērt

9. Secinājumi
1. Vienas dienas laikā par 66% cilvēku vairāk izmantoja trepes nevis eskalatoru.
2. Jautrība maina cilvēku rīcību un viedokļus uz labo pusi.
3. Youtube vietnē aptuveni 9 tūkstoši cilvēku atzina fun theory par izcilu kampaņu, kas cilvekus uzrunā.
4. Kopš 2009. gada 7. oktobra līdz šim brīdim - skatījumu skaits youtube vietnē ir 18,292,086 milj.
5. Mērķis tika īstenots

10. Priekšlikumi
1. Izveidot kampaņu, kurā tiešāk būtu reklamēts VW, tā veicinot lielākus pārdošanas rezultātus (uzkāpjot a trepēm, cilvēki trepju galā varētu izmēģināt VW mašīnas, iesēsties salonā utt.)
2. Cilvēku vieokļus ierakstīt, patika/nepatika, kapēc. Lai būtu no kā pilnveidoties un varētu kopējo video ielikt arī savā mājas lapā par šo kampaņu, jo, kā zināms, cilvēkiem labāk patīk klausīties un skatīties nevis lasīt.

Autora komentārsAtvērt
Atlants