Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.06.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Eseja 'Reklāma', 1.
  • Eseja 'Reklāma', 2.
  • Eseja 'Reklāma', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Reklāma – neapšaubāmi ir mūsu ikdiena, tā ir daļa no mums. Tā tiek radīta priekš mums. Ne vienmēr reklāma ir interesanta, ne vienmēr garlaicīga. Ikviens no mums saprot šo vārdu pa savam, vienam tā ir laba pauze, lai izskrietu ātrā pastaigā ar suni, otriem – laba izklaide. Cik dažādi mēs esam, tik dažāda ir mūsu attieksme pret to.
Lai arī reklāmas dažbrīd ļoti „krīt uz nerviem”, tās ir un paliek vienmēr un visur kopā ar mums. Jautājums – kāpēc tik daudziem reklāmas tik ļoti nepatīk? Viens iespējams atbildēs, ka tā parasti iztraucē vislabāko filmas momentu (tas protams ir ļoti nepatīkami), cits teiks, ka viss jau būtu labi, ja vien dažas no tām nebūtu tik banālas un saprotamākas. Saprotamākas? Jā, tieši tā. Tieši reklāmas saprotamība un nodošana cilvēkam ir viens no faktoriem, kas padara reklāmu vai nu labu, vai – sliktu.
Nekad mūžā nebiju iedomājusies, ka reklāma iedalās – labā vai sliktā. Priekš manis reklāma ir vienmēr bijusi vienkārši reklāma.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants