• Integrētas nodarbības konspekts matemātikā par tēmu "Latvijas koki" 2.klasei

     

    Konspekts3 Pedagoģija

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.02.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Integrētas nodarbības konspekts matemātikā par tēmu "Latvijas koki" 2.klasei', 1.
  • Konspekts 'Integrētas nodarbības konspekts matemātikā par tēmu "Latvijas koki" 2.klasei', 2.
  • Konspekts 'Integrētas nodarbības konspekts matemātikā par tēmu "Latvijas koki" 2.klasei', 3.
  • Konspekts 'Integrētas nodarbības konspekts matemātikā par tēmu "Latvijas koki" 2.klasei', 4.
  • Konspekts 'Integrētas nodarbības konspekts matemātikā par tēmu "Latvijas koki" 2.klasei', 5.
  • Konspekts 'Integrētas nodarbības konspekts matemātikā par tēmu "Latvijas koki" 2.klasei', 6.
  • Konspekts 'Integrētas nodarbības konspekts matemātikā par tēmu "Latvijas koki" 2.klasei', 7.
  • Konspekts 'Integrētas nodarbības konspekts matemātikā par tēmu "Latvijas koki" 2.klasei', 8.
  • Konspekts 'Integrētas nodarbības konspekts matemātikā par tēmu "Latvijas koki" 2.klasei', 9.
  • Konspekts 'Integrētas nodarbības konspekts matemātikā par tēmu "Latvijas koki" 2.klasei', 10.
  • Konspekts 'Integrētas nodarbības konspekts matemātikā par tēmu "Latvijas koki" 2.klasei', 11.
Darba fragmentsAizvērt

aDominante: matemātika.
Integrējamie priekšmeti: dabas zinības, vizuālā māksla.
Laiks: 80 minūtes.
Klase: 2.
Tēma: Latvijas koki.
Stundas mērķis: rosināt skolēni interesi par Latvijas izplatītākajiem kokiem.
Stundas uzdevumi:
pilnveidot skolēnu prasmi salīdzināt lielumus (jēdzienu “par tik lielāks” un “par tik mazāks” nostiprināšana);
attīstīt skolēnu prasmi sastādīt teksta uzdevumus;
attīstīt skolēnu prasmi atlasīt nepieciešamo informāciju;
veicināt skolēnu prasmi uztvert dzirdētu informāciju un pierakstīt to;
sekmēt skolēnu prasmi zīmēt pēc apraksta, ņemot vērā formu un krāsu;
veicināt skolēnu sadarbības prasmju attīstību, darbojoties pāros un grupās.
Organizācijas formas:
frontālais darbs;
individuālais darbs;
pāru darbs;
grupu darbs.
Metodes:
vārdiskā metode – pārrunas, skaidrojums;
praktiskā metode – darbs darba lapās.
Mācību saturs:
matemātika – teksta uzdevumu sastādīšana un risināšana;
dabas zinības – Latvijas izplatītākie koki, to izskats un izmēri;
vizuālā māksla – jēdzieni “krāsa” un “forma”.
Nepieciešamie materiāli un darba rīki:
darba lapas;
signālkartes;
pasteļkrītiņi;
četras A3 formāta lapas.

Autora komentārsAtvērt
Atlants