Vērtējums:
Publicēts: 07.03.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Uzņēmuma apraksts', 1.
  • Referāts 'Uzņēmuma apraksts', 2.
  • Referāts 'Uzņēmuma apraksts', 3.
  • Referāts 'Uzņēmuma apraksts', 4.
  • Referāts 'Uzņēmuma apraksts', 5.
  • Referāts 'Uzņēmuma apraksts', 6.
  • Referāts 'Uzņēmuma apraksts', 7.
  • Referāts 'Uzņēmuma apraksts', 8.
  • Referāts 'Uzņēmuma apraksts', 9.
  • Referāts 'Uzņēmuma apraksts', 10.
  • Referāts 'Uzņēmuma apraksts', 11.
  • Referāts 'Uzņēmuma apraksts', 12.
Darba fragmentsAizvērt

Piedāvātais produkts.
Pašlaik firma, ievērojot pasūtītāja prasības un maksātspējas, izlaiž divus datora veidus: “Standart” un “de Luxe”. Pēc drošības tie praktiski ir vienādi, ciktāl komplektācijai gan vienam, gan otram tiek izmantoti mezgliun detaļas no vadošām pasaules korporacijām: Diamond Multimedija, Octek, Quantum, Samsung u.c. Bet tajā paša laikā “de Luxe” datori ir daudzspēcīgāki. Tie apgādāti ar daudz ražīgākām māesplātēm, videokārtām ar grafis-kiem paātrinātājiem, ātriem cietiem diskiem ar lielu ietilpību.
Preces un pakalpojumu kvalitāte ir augstā līmenī, to veicina kvalitātīvas komplek-tējošas daļas izmantošana un darbinieku kvalifikācijas līmenis.
Datoru “de Luxe” testēšana notiek 72 stundu gaitā, bet “Standart” – no 24 līdz 48 stundām. Atbilstoši garantijas laiks “de Luxe” datoriem ir 3 gadi (“Standart” datoriem – ti-kai 1 gads), bet cena ir par 30% augstāka. Ikdienās firma pārdod vidēji 8 datorus, bet ražo-šanas jaudas ir daudz augstākas.
Tālāka firmas attīstība ir saistīta ar piedāvātas produkcijas sortimenta paplašināšanu tirgū, to skaitā ar tīklu iekārtu un dažādu aksesuāru paplašināšanu, ar pakalpojumu pilnvei-došanu utt.

Atlants