Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 30.04.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 24 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Avon Cosmetics" mārketinga vides analīze', 1.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Avon Cosmetics" mārketinga vides analīze', 2.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Avon Cosmetics" mārketinga vides analīze', 3.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Avon Cosmetics" mārketinga vides analīze', 4.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Avon Cosmetics" mārketinga vides analīze', 5.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Avon Cosmetics" mārketinga vides analīze', 6.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Avon Cosmetics" mārketinga vides analīze', 7.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Avon Cosmetics" mārketinga vides analīze', 8.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Avon Cosmetics" mārketinga vides analīze', 9.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Avon Cosmetics" mārketinga vides analīze', 10.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Avon Cosmetics" mārketinga vides analīze', 11.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Avon Cosmetics" mārketinga vides analīze', 12.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Avon Cosmetics" mārketinga vides analīze', 13.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Avon Cosmetics" mārketinga vides analīze', 14.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Avon Cosmetics" mārketinga vides analīze', 15.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Avon Cosmetics" mārketinga vides analīze', 16.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Avon Cosmetics" mārketinga vides analīze', 17.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Avon Cosmetics" mārketinga vides analīze', 18.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Avon Cosmetics" mārketinga vides analīze', 19.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Avon Cosmetics" mārketinga vides analīze', 20.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Avon Cosmetics" mārketinga vides analīze', 21.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Avon Cosmetics" mārketinga vides analīze', 22.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Avon Cosmetics" mārketinga vides analīze', 23.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Avon Cosmetics" mārketinga vides analīze', 24.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Avon Cosmetics" mārketinga vides analīze', 25.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Avon Cosmetics" mārketinga vides analīze', 26.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Avon Cosmetics" mārketinga vides analīze', 27.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Avon Cosmetics" mārketinga vides analīze', 28.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Avon Cosmetics" mārketinga vides analīze', 29.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Avon Cosmetics" mārketinga vides analīze', 30.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Avon Cosmetics" mārketinga vides analīze', 31.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Avon Cosmetics" mārketinga vides analīze', 32.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Avon Cosmetics" mārketinga vides analīze', 33.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Avon Cosmetics" mārketinga vides analīze', 34.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Avon Cosmetics" mārketinga vides analīze', 35.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Avon Cosmetics" mārketinga vides analīze', 36.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Avon Cosmetics" mārketinga vides analīze', 37.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  SIA “AVON Cosmetics” uzņēmuma un produktu apraksts    4
1.1.  Uzņēmuma SIA “AVON Cosmetics” uzņēmuma vēsture    4
1.2.  Uzņēmuma SIA “AVON Cosmetics” organizācijas struktūra    5
1.3.  Uzņēmuma SIA “AVON Cosmetics” piedāvātais produkts    9
1.4.  Uzņēmuma SIA „AVON Cosmetics” finānšu radītāji par 2006. – 2010.gadu    12
2.  UZŅĒMUMA SIA „AVON Cosmetics” tieši ietekmējoša ārēja vide    14
2.1.  Uzņēmuma SIA “AVON Cosmetics” piegādātāji un starpnieki    14
2.2.  Uzņēmuma SIA “AVON Cosmetics” saskarsmes auditorija    16
2.3.  Uzņēmuma SIA “AVON Cosmetics” konkurentu analīze    18
3.  Uzņēmuma SIA „AVON Cosmetics” netieši ietekmējoša ārēja vide    23
3.1.  Demogrāfiskās vides analīze    24
3.2.  Ekonomiskās vides analīze    25
3.3.  Sociālkultūras vides analīze    27
4.  Uzņēmuma SIA „AVON Cosmetics” SVID analīze    29
  Secinājumi un priekšlikumi    31
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    32
  Pielikumi    34
Darba fragmentsAizvērt

Neviens uzņēmums nedarbojas absolūti patstāvīgi, ikkatru no tiem regulē likumi un ierobežo saistības, ietekmē sabiedriskas organizācijas un valsts institūcijas, klienti un konkurenti. Visi šie aspekti veido mārketinga vidi, kura daudzējādā ziņā nosaka uzņēmuma darbības raksturu un kuru obligāti jāanalizē mārketinga pētījumu gaitā.
Tas nozīmē, ka katra uzņēmuma mārketinga stratēģija tiek realizēta sarežģītā un ļoti mainīgā vide. Lai uzņēmums veiksmīgi spētu sasniegt izvirzītos mērķus, rūpīgi jāanalizē un jāņem vērā ārējie faktori.
Par pētījuma objektu kļuva uzņēmums SIA „AVON Cosmetics” Latvijā, kas nodarbojas ar kosmētikas un parfimērijas tiešu pardošanu ar neatkarīgu konsultantu starpniecību. Šo uzņēmumu es izvēlējos, jo tas ir diezgan spēcīgs uzņēmums. Tas ir iekarojusi tirgu ne tikai Latvijā, bet arī daudzās pasaules valstīs.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants