Vērtējums:
Publicēts: 13.02.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Elektrovelosipēda bremzēšanas enerģijas uzkrāšana', 1.
  • Referāts 'Elektrovelosipēda bremzēšanas enerģijas uzkrāšana', 2.
  • Referāts 'Elektrovelosipēda bremzēšanas enerģijas uzkrāšana', 3.
  • Referāts 'Elektrovelosipēda bremzēšanas enerģijas uzkrāšana', 4.
  • Referāts 'Elektrovelosipēda bremzēšanas enerģijas uzkrāšana', 5.
  • Referāts 'Elektrovelosipēda bremzēšanas enerģijas uzkrāšana', 6.
  • Referāts 'Elektrovelosipēda bremzēšanas enerģijas uzkrāšana', 7.
  • Referāts 'Elektrovelosipēda bremzēšanas enerģijas uzkrāšana', 8.
  • Referāts 'Elektrovelosipēda bremzēšanas enerģijas uzkrāšana', 9.
  • Referāts 'Elektrovelosipēda bremzēšanas enerģijas uzkrāšana', 10.
  • Referāts 'Elektrovelosipēda bremzēšanas enerģijas uzkrāšana', 11.
  • Referāts 'Elektrovelosipēda bremzēšanas enerģijas uzkrāšana', 12.
  • Referāts 'Elektrovelosipēda bremzēšanas enerģijas uzkrāšana', 13.
  • Referāts 'Elektrovelosipēda bremzēšanas enerģijas uzkrāšana', 14.
  • Referāts 'Elektrovelosipēda bremzēšanas enerģijas uzkrāšana', 15.
  • Referāts 'Elektrovelosipēda bremzēšanas enerģijas uzkrāšana', 16.
  • Referāts 'Elektrovelosipēda bremzēšanas enerģijas uzkrāšana', 17.
  • Referāts 'Elektrovelosipēda bremzēšanas enerģijas uzkrāšana', 18.
  • Referāts 'Elektrovelosipēda bremzēšanas enerģijas uzkrāšana', 19.
  • Referāts 'Elektrovelosipēda bremzēšanas enerģijas uzkrāšana', 20.
  • Referāts 'Elektrovelosipēda bremzēšanas enerģijas uzkrāšana', 21.
  • Referāts 'Elektrovelosipēda bremzēšanas enerģijas uzkrāšana', 22.
  • Referāts 'Elektrovelosipēda bremzēšanas enerģijas uzkrāšana', 23.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Ievads    5
1.  Teorētiskais pamatojums    6
1.1.  Īsa elektrovelosipēdu vēsture    6
1.2.  Velosipēda darbības fizikālie principi    6
1.3.  Bez-suku līdzstrāvas dzinējs    7
1.4.  Litija jonu akulumators    8
1.5.  Superkondensators    9
1.6.  Reģenaratīvā bremzēšana    10
2.  Eksperimentālā darbība    11
3.  Rezultāti    14
4.  Rezultātu analīze    17
5.  Secinājumi    18
6.  Izmantotie informācijas avoti    19
7.  Pielikumi    20
Darba fragmentsAizvērt

5. Secinājumi
• Veikalos nopērkamo elektrovelosipēdu dzinēji nedarbojas reģenerācijas režīmā; bremzēšanas enerģijas izmantošanai, lai uzlādētu superkondensatoru, dzinējs ir jāpārveido.
• Dzinēja ģenerētās strāvas stiprums un spriegums pieaug lineāri braukšanas ātruma pieaugumam.
• Mūsu reģeneratīvās bremzēšanas sistēmas efektivitāte ir 36%.
• Uzkrāto enerģiju var izmantot ļoti dažādi, var lādēt mobilo tālruni, vārīt kafiju vai spīdināt spuldzītes.

Autora komentārsAtvērt
Atlants