Vērtējums:
Publicēts: 13.03.2023.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'II Praktiskais darbs Mācību programmas analīze 3.vecumposms', 1.
  • Konspekts 'II Praktiskais darbs Mācību programmas analīze 3.vecumposms', 2.
  • Konspekts 'II Praktiskais darbs Mācību programmas analīze 3.vecumposms', 3.
  • Konspekts 'II Praktiskais darbs Mācību programmas analīze 3.vecumposms', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Kādus procesus un iemaņas bērns apgūst?
1.Dzied ar pavadījumu individuāli un kopā ar citiem.
2.Dzied nelielā diapazonā ar -pavadījumu un bez tā.
3.Dzied individuāli atbilstoši dziesmas tonalitātei un ritmam ar pavadījumu un bez tā.
4. Iepazīst latviešu un citu tautu tradicionālajai kultūrai raksturīgās dejas, dziesmas, zīmes, svētkus.
5. Dzied pēc savas iniciatīvas bez pavadījuma vieglā, gaišā balsī atbilstoši dziesmas tonalitātei un ritmam.
6. Dejo vienkāršus deju soļus atbilstoši mūzikas ritmam un tempam.
7. Muzicē individuāli un kopā ar citiem: dzied, spēlē skaņu rīkus, izpilda (improvizē) muzikāli ritmiskas kustības
8. Stāsta par savu pieredzi radošā darbībā, raksturo mūzikas radīto pārdzīvojumu. …

Atlants