Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 29.11.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 37 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Skaņu izrunas pārbaudes metodes', 1.
  • Referāts 'Skaņu izrunas pārbaudes metodes', 2.
  • Referāts 'Skaņu izrunas pārbaudes metodes', 3.
  • Referāts 'Skaņu izrunas pārbaudes metodes', 4.
  • Referāts 'Skaņu izrunas pārbaudes metodes', 5.
  • Referāts 'Skaņu izrunas pārbaudes metodes', 6.
  • Referāts 'Skaņu izrunas pārbaudes metodes', 7.
  • Referāts 'Skaņu izrunas pārbaudes metodes', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Logopēdam ir jāmāk noteikt skaņas pareiza artikulācija, vai bērns skaņu neizrunā vai aizstāj. To var darīt paralēli vai pakāpeniski. Galvenais mērķis ir iesaistīt bērnu mērķtiecīgā logopēdiskā procesā. Nepieciešams nodibināt draudzīgas, savstarpēji uzticīgas attiecības. Nepieciešama adaptācija pie logopēda kabineta apstākļiem. Jārada bērnam interese piedalīties nodarbībā. Logopēda galvenais un speciālais uzdevums – noteikt traucējumu. Vissvarīgākā ir pirmā nodarbības, jo tajā nosaka traucējumu. Ļoti svarīgi ir uzstādīt pareizu diagnozi, jo tas ir pamatā korekcijas darbam.
[33, 115]
Jebkura deprivācijas forma emocionālā, sensorā, kustību, informatīvā, sociālā un kognitīvā attīstībā, negatīvi ietekmē runas attīstību. Individuālās attīstības dinamikas pētīšana pirmsskolas vecuma bērniem ar runas traucējumiem ir ļoti svarīga runas korekcijas darbā.
Lai sasniegtu labus rezultātus ir nepieciešams ieviest katra bērna individuālās veselības kartes. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants