Vērtējums:
Publicēts: 10.02.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Suģestējošā komunikācija', 1.
  • Eseja 'Suģestējošā komunikācija', 2.
  • Eseja 'Suģestējošā komunikācija', 3.
  • Eseja 'Suģestējošā komunikācija', 4.
  • Eseja 'Suģestējošā komunikācija', 5.
  • Eseja 'Suģestējošā komunikācija', 6.
  • Eseja 'Suģestējošā komunikācija', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Arvien pieaugošās konkurences apstākļos arvien lielāku nozīmi iegūst mārketinga stratēģija, kuras pareiza pielietošana ļauj ievērojami paaugstināt pārdošanas apjomus un tādējādi iekarot lielāku tirgus daļu.
Pārdošanas veicnāšana aptver sevī ļoti plašu instrumentu un metožu kopumu.
Pārdošanas veicināšanā ļoti būtiska ir informācijas izplatīšana patērētājiem.
Šodien kā informācijas avots arvien vairāk dominē internets un reklāmas bukleti, tomēr nevar pilnībā ignorēt arī citus avotus.
Mārketinga stratēģija jāpielāgo katra tirgus īpatnībām, līdz ar to nepieciešama tirgus izpēte un plānošana, kā ievērot konstatētās īpatnības.
Vislabākos rezultātus var panākt, kompleksi izmantojot dažādus pārdošanas veicināšanas instrumentus un informācijas izplatīšanas avotus, nevis koncentrējoties uz kaut ko vienu.

Autora komentārsAtvērt
Atlants