Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.03.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Logoritmikas eksāmens. Spēles, rotaļas, vingrinājumi', 1.
  • Konspekts 'Logoritmikas eksāmens. Spēles, rotaļas, vingrinājumi', 2.
  • Konspekts 'Logoritmikas eksāmens. Spēles, rotaļas, vingrinājumi', 3.
  • Konspekts 'Logoritmikas eksāmens. Spēles, rotaļas, vingrinājumi', 4.
  • Konspekts 'Logoritmikas eksāmens. Spēles, rotaļas, vingrinājumi', 5.
  • Konspekts 'Logoritmikas eksāmens. Spēles, rotaļas, vingrinājumi', 6.
  • Konspekts 'Logoritmikas eksāmens. Spēles, rotaļas, vingrinājumi', 7.
  • Konspekts 'Logoritmikas eksāmens. Spēles, rotaļas, vingrinājumi', 8.
  • Konspekts 'Logoritmikas eksāmens. Spēles, rotaļas, vingrinājumi', 9.
  • Konspekts 'Logoritmikas eksāmens. Spēles, rotaļas, vingrinājumi', 10.
  • Konspekts 'Logoritmikas eksāmens. Spēles, rotaļas, vingrinājumi', 11.
  • Konspekts 'Logoritmikas eksāmens. Spēles, rotaļas, vingrinājumi', 12.
  • Konspekts 'Logoritmikas eksāmens. Spēles, rotaļas, vingrinājumi', 13.
Darba fragmentsAizvērt

Motorikas, elpošanas vingrinājumi
1) „Kociņi dejo”. Izmanto divas koka karotes vai kociņus. Pieaugušais izsit noteiktu ritmu, bērns atdarina.
2) „Ko prot kājiņas?”. Pedagogs parāda bērnam, kā ar kājām var izstaigāt noteiktu ritmu. Ritmu un piesitienu skaitu var izdomāt pēc izvēles, svarīgi, lai darbotos abas kājas. Uzdevumu var pagrūtināt, doto ritmu izpildot ar rokām un kājām reizē.
3) “Pacel, nolaid rociņas”. Rokas pacelšana un nolaišana ar skaņas pavadījumu – vispirms bērns ieelpo un izelpo, tad izrunā atsevišķas skaņas un zilbes, pēc tam vārdus un frāzes. Pakāpeniski kustības var papildināt un sarežģīt.
4) “Man vislielākais burbulis”. Sākumā bērni pūš burbuļus, sacenšoties kuram lielāk. Tad sadalās pāros, vien pūš burbuļus, otrs sitot plaukstas ķer burbuļus. Sitot plaukstas, jāsauc kāda skaņa, un jāmaina bals tembrs un ritms. Bals tembrs mainās atbilstīgi burbuļa lielumam – no augsta un zema.

Smalkās motorikas vingrinājumi
1. Visi pirksti sasveicinās ar īkšķi. Sākumā darbojas ar vienu roku. Roku saliec elkonī un tur sev priekšā ar delnu uz leju. Katru pirkstu, sākot ar otro pirkstu, paliek pie īkšķa, viegli paspiež un atlaiž; var skaitīt līdzi. Ja vingrinājumu sāk ar piekto pirkstu, tad skaita atpakaļejošā secībā. Bieži ar otru roku jāpalīdz pirkstiem satikties. Kad ar vienu roku vingrinājumi izpildīti apmierinoši, tad to dara ar abām rokām vienlaicīgi. Tempu var mainīt, vingrinājumus var veikt mūzikas pavadījumā.
2. Pirkstus vingrina, saliekot divus pirkstus kopā (pirmo pirkstu pārmaiņus saliek kopā ar pārējiem) un satverot dažādus sīkus priekšmetus. Piemēram, skaitāmos kociņus var kraut mazā rotaļu mašīnā kā baļķīšus, pirksti tad ir "ceļamkrāns".

Atlants