Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.05.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Radio reklāmas analīze', 1.
  • Prezentācija 'Radio reklāmas analīze', 2.
  • Prezentācija 'Radio reklāmas analīze', 3.
  • Prezentācija 'Radio reklāmas analīze', 4.
  • Prezentācija 'Radio reklāmas analīze', 5.
  • Prezentācija 'Radio reklāmas analīze', 6.
  • Prezentācija 'Radio reklāmas analīze', 7.
  • Prezentācija 'Radio reklāmas analīze', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Pēc „TNS Latvija” datiem, radio tirgus Latvijā aizņem aptuveni 11% no kopējā mediju reklāmas tirgus, kas joprojām ir diezgan liels procents, salīdzinot ar Eiropas un ASV rādītājiem, kur šis skaitlis svārstās no 6% līdz 8%. Apgrozījuma dati par 2007. gada pirmajiem mēnešiem liek secināt, ka arī 2007. gadā radio reklāma no savām pozīcijām neatkāpsies un pat, iespējams, nostiprinās tās.
Kā liecina radio auditorijas pētījuma rezultāti 2007. gada vasarā, salīdzinot ar 2007. gada pavasara periodu, nedaudz samazinājusies radio klausītāju aktivitāte.
2007. gada vasarā Latvijā kopumā vismaz reizi nedēļā radio ir klausījušies vidēji 78 % Latvijas iedzīvotāju vecumā no 12 līdz 74 gadiem, bet vismaz reizi dienā radio ir klausījušies vidēji 59 % Latvijas iedzīvotāju vecumā no 12 līdz 74 gadiem. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants