Vērtējums:
Publicēts: 21.06.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 39 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Patērētājzinību apguve speciālajā skolā', 1.
  • Referāts 'Patērētājzinību apguve speciālajā skolā', 2.
  • Referāts 'Patērētājzinību apguve speciālajā skolā', 3.
  • Referāts 'Patērētājzinību apguve speciālajā skolā', 4.
  • Referāts 'Patērētājzinību apguve speciālajā skolā', 5.
  • Referāts 'Patērētājzinību apguve speciālajā skolā', 6.
  • Referāts 'Patērētājzinību apguve speciālajā skolā', 7.
  • Referāts 'Patērētājzinību apguve speciālajā skolā', 8.
  • Referāts 'Patērētājzinību apguve speciālajā skolā', 9.
  • Referāts 'Patērētājzinību apguve speciālajā skolā', 10.
  • Referāts 'Patērētājzinību apguve speciālajā skolā', 11.
  • Referāts 'Patērētājzinību apguve speciālajā skolā', 12.
  • Referāts 'Patērētājzinību apguve speciālajā skolā', 13.
  • Referāts 'Patērētājzinību apguve speciālajā skolā', 14.
  • Referāts 'Patērētājzinību apguve speciālajā skolā', 15.
  • Referāts 'Patērētājzinību apguve speciālajā skolā', 16.
  • Referāts 'Patērētājzinību apguve speciālajā skolā', 17.
  • Referāts 'Patērētājzinību apguve speciālajā skolā', 18.
  • Referāts 'Patērētājzinību apguve speciālajā skolā', 19.
  • Referāts 'Patērētājzinību apguve speciālajā skolā', 20.
  • Referāts 'Patērētājzinību apguve speciālajā skolā', 21.
  • Referāts 'Patērētājzinību apguve speciālajā skolā', 22.
  • Referāts 'Patērētājzinību apguve speciālajā skolā', 23.
  • Referāts 'Patērētājzinību apguve speciālajā skolā', 24.
  • Referāts 'Patērētājzinību apguve speciālajā skolā', 25.
  • Referāts 'Patērētājzinību apguve speciālajā skolā', 26.
  • Referāts 'Patērētājzinību apguve speciālajā skolā', 27.
  • Referāts 'Patērētājzinību apguve speciālajā skolā', 28.
  • Referāts 'Patērētājzinību apguve speciālajā skolā', 29.
  • Referāts 'Patērētājzinību apguve speciālajā skolā', 30.
  • Referāts 'Patērētājzinību apguve speciālajā skolā', 31.
  • Referāts 'Patērētājzinību apguve speciālajā skolā', 32.
  • Referāts 'Patērētājzinību apguve speciālajā skolā', 33.
  • Referāts 'Patērētājzinību apguve speciālajā skolā', 34.
  • Referāts 'Patērētājzinību apguve speciālajā skolā', 35.
  • Referāts 'Patērētājzinību apguve speciālajā skolā', 36.
  • Referāts 'Patērētājzinību apguve speciālajā skolā', 37.
  • Referāts 'Patērētājzinību apguve speciālajā skolā', 38.
  • Referāts 'Patērētājzinību apguve speciālajā skolā', 39.
  • Referāts 'Patērētājzinību apguve speciālajā skolā', 40.
  • Referāts 'Patērētājzinību apguve speciālajā skolā', 41.
  • Referāts 'Patērētājzinību apguve speciālajā skolā', 42.
  • Referāts 'Patērētājzinību apguve speciālajā skolā', 43.
  • Referāts 'Patērētājzinību apguve speciālajā skolā', 44.
  • Referāts 'Patērētājzinību apguve speciālajā skolā', 45.
  • Referāts 'Patērētājzinību apguve speciālajā skolā', 46.
  • Referāts 'Patērētājzinību apguve speciālajā skolā', 47.
  • Referāts 'Patērētājzinību apguve speciālajā skolā', 48.
  • Referāts 'Patērētājzinību apguve speciālajā skolā', 49.
  • Referāts 'Patērētājzinību apguve speciālajā skolā', 50.
  • Referāts 'Patērētājzinību apguve speciālajā skolā', 51.
  • Referāts 'Patērētājzinību apguve speciālajā skolā', 52.
  • Referāts 'Patērētājzinību apguve speciālajā skolā', 53.
  • Referāts 'Patērētājzinību apguve speciālajā skolā', 54.
  • Referāts 'Patērētājzinību apguve speciālajā skolā', 55.
  • Referāts 'Patērētājzinību apguve speciālajā skolā', 56.
  • Referāts 'Patērētājzinību apguve speciālajā skolā', 57.
  • Referāts 'Patērētājzinību apguve speciālajā skolā', 58.
  • Referāts 'Patērētājzinību apguve speciālajā skolā', 59.
  • Referāts 'Patērētājzinību apguve speciālajā skolā', 60.
  • Referāts 'Patērētājzinību apguve speciālajā skolā', 61.
  • Referāts 'Patērētājzinību apguve speciālajā skolā', 62.
  • Referāts 'Patērētājzinību apguve speciālajā skolā', 63.
  • Referāts 'Patērētājzinību apguve speciālajā skolā', 64.
  • Referāts 'Patērētājzinību apguve speciālajā skolā', 65.
  • Referāts 'Patērētājzinību apguve speciālajā skolā', 66.
  • Referāts 'Patērētājzinību apguve speciālajā skolā', 67.
  • Referāts 'Patērētājzinību apguve speciālajā skolā', 68.
  • Referāts 'Patērētājzinību apguve speciālajā skolā', 69.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads   
1.  Speciālā pedagoģija Latvijā   
1.1.  Bērnu ar īpašām vajadzībām personības veidošanās īpatnības   
1.1.1.  Bērna ar īpašām vajadzībām personības virzības traucējumi   
1.1.2.  Īpašā bērna vērtējuma un pašvērtējuma īpatnības   
1.2.  Bērnu ar psihoneiroloģiskajām saslimšanām raksturojumi   
2.  Dzīvesprasmes vērtība   
3.  Patērētājzinību apguves procesa organizācija   
3.1.  Patērētājzinību mērķi un uzdevumi   
3.2.  Mācību organizācijas formas   
3.3.  Metožu vispārīgs raksturojums   
3.3.1.  Metožu klasifikācijas galvenie principi   
3.3.2.  Patērētājzinību apguves procesā izmantotās mācību metodes   
3.3.2.1.  Mācību izziņas darbības organizācijas un īstenošanas metodes   
3.3.2.2.  Mācību izziņas darbības stimulēšanas un motivācijas metodes   
3.3.2.3.  Skolēnu mācību izziņas darbības efektivitātes kontroles un paškontroles metodes   
4.  Skolēnu mācību darbības vērtēšana   
4.1.  Mācību darbības vērtēšanas kritēriji   
4.2.  Rezultātu apkopošana   
4.3.  Pašvērtējums   
5.  Patērētājzinību apguves aprobācija mācību procesā   
5.1.  Skolēnu darbība patērētājzinību apguves procesa laikā   
5.2.  Patērētājzinību apguves norise   
5.3.  Pētījuma rezultātu izvērtējums   
  Nobeigums   
Darba fragmentsAizvērt

Latvijā mācās daudz bērnu ar dažādām speciālajām vajadzībām. To apmācībai ir paredzētas speciālās skolas. Tajās skolēni iegūst viņu veselības stāvoklim, spējām, un attīstības līmenim atbilstošu izglītību.
Bērnu ar īpašām vajadzībām izsauktās īpatnības uzvedībā un saskarsmē nereti deformē viņu uzmanības sadalījumu un koncentrētību, uztveres adekvātumu un emocionālu noturību. Tieši tāpēc šādu indivīdu integrācija gan mācību, gan sadzīves un personālajā vidē bieži ir problemātiska. Bet tā kā sabiedriskais kontakts veido vidi, kurā attīstās katrs indivīds, tad šī vide un tās ietekmēšanas paņēmieni skolotājam labi jāpazīst. [ 19;43]
Uz dzīves prasmēm orientētais izglītības mērķis ir ne tikai palīdzēt iegūt zināšanas, bet arī iemācīt tikt galā ar sarežģījumiem ikdienas dzīvē un sagatavoties pieņemt un izpildīt prasības, kuras izvirzīs dzīve nākotnē, tāpēc neatņemama izglītības sastāvdaļa ir prasmju nemitīga pilnveidošana. [ 4; 4]
Mainoties sociāldemokrātiskajam pieprasījumam, mainās izglītības saturs un metodes Latvijā. Mūsdienu augsti organizētais, sociāli orientētais tirgus izvirza paaugstinātas prasības visu dalībnieku ekonomiskajai izglītībai.
Sabiedrības attīstība pēdējos gados ir palielinājusi nepieciešamību pēc uzmanīgas attieksmes pret savu patērētāju lomu. Pēdējos desmit gados sabiedrība ir pieredzējusi dažādas grūtības – gan bezdarbu, gan nespēju sabalansēt savu mājsaimniecības budžetu, sakarā ar dzīves dārdzību, gan aizņemšanās nepieciešamību u. c. [2;256]
Patērētāju izglītošana Latvijā uzsākta pēdējos gados. Tā attiecas uz četrām galvenajām jomām. Tās ir:
1.patērētāja lēmumu pieņemšana. Tā aptver kritiskās domāšanas attīstīšanu, kas saistīta ar patērētāju plāniem, vajadzībām, vēlmēm, kā arī mentalitātes, realitātes, reklāmas, informācijas un gadījuma izmaksu ietekmi uz patērētāja uzvedību;
2.brīvo resursu sadale ekonomikā. Izpētīta pieprasījuma un piedāvājuma principus un to, kā tiek noteiktas cenas
3.personīgās finanses. Ietver budžetu, ienākumus un skaidrās naudas vērtības nosacījumus, kredītus, uzkrājumus un ieguldījumus;
4.tiesības un pienākumi. Atbild par patērētāju aizsardzības likumiem, noteikumiem un atjaunošanas mehānismiem. [6; 199]…

Autora komentārsAtvērt
Atlants