Vērtējums:
Publicēts: 17.01.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Ir
  • Eseja 'Zīmolu ietekmējošie faktori', 1.
  • Eseja 'Zīmolu ietekmējošie faktori', 2.
  • Eseja 'Zīmolu ietekmējošie faktori', 3.
  • Eseja 'Zīmolu ietekmējošie faktori', 4.
  • Eseja 'Zīmolu ietekmējošie faktori', 5.
  • Eseja 'Zīmolu ietekmējošie faktori', 6.
  • Eseja 'Zīmolu ietekmējošie faktori', 7.
  • Eseja 'Zīmolu ietekmējošie faktori', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Ja cilvēkam ir kādās antipātijas pret Šleseru, viņš nebalsos par šo partiju, lai cik labs būtu partijas mērķis, solījumi un citas saistītās nianses pašai partijai. Bet teiksim eskprezidents Valdis Zatlers, kā „Zatlera reformu partijas” līderis, tieši vēlēšanās bija ideāls zīmols un tas ļāva ZRP iegūt lielu skaitu balsu vēlēšanās. Tas, ka viņš šobrīd ir pieļāvis kļūdas, maina cilvēku viedokli par partiju kopumā un atjaunot šo stāvokli sabiedrības acīs iespējams nebūs tik viegli.
Zīmols nav logotips. Zīmols nav devīze. Zīmols nav ne korporatīvā, ne cita veida identitāte. Zīmols nav simbols vai forma.7 Zīmols ir netaustāms, bet tomēr tas ir un bez viņa nav iedomājam veiksmīga uzņēmuma attīstība nākotnē. Zīmols saistās ar klienta attieksmi pret uzņēmumu, tā vadību, darbiniekiem, preci vai pakalpojumu un citām saistītām lietām. Un šo attieksmi var iegūt tikai no pieredzes, vai tā ir paša pieredze iegādājoties preci vai izmantojot kādu pakalpojumu, vai tā iegūta no kādiem nostāstiem. Veiksmīgākie uzņēmumu tieši domā par saviem klientiem tādejādi attīstot savu zīmola kvalitāti un atpazīstamību. Tieši ar zīmola palīdzību, veiksmīgākajiem uzņēmumiem nav atkal un atkal jāveic dažādas mārketinga aktivitātes, jāveido sava produkta atpazīstamības reklāmas, jātērē milzu nauda, lai iegūtu šo atpazīstamību. Tādejādi cilvēki, jau zin šo zīmolu un jautā pēc tām, meklē veikalu plauktos. Zīmols nav īstermiņa ieguldījums, tas ir ilgtermiņa iegūldījums nākotnē.
Zīmols ir solījums sabiedrībai. Mēs zinām ko sagaidīt no konditorejas Staburadze pērkot svētku kūku, mēs zinām ko sagaidīt no Sia „Latvijas vilna” produkcijas aukstās ziemas dienās, mēs zinām ko sagaidīt no Air Baltic izmantojot viņu pakalopjumus. Jo viņu radītais zīmols ir garantijas talons, kas liek justies mums īpašiem un tā kā draudzības saite mūs saista.

Autora komentārsAtvērt
Atlants