Vērtējums:
Publicēts: 17.01.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Savstarpējās attiecības skolā', 1.
  • Referāts 'Savstarpējās attiecības skolā', 2.
  • Referāts 'Savstarpējās attiecības skolā', 3.
  • Referāts 'Savstarpējās attiecības skolā', 4.
  • Referāts 'Savstarpējās attiecības skolā', 5.
  • Referāts 'Savstarpējās attiecības skolā', 6.
  • Referāts 'Savstarpējās attiecības skolā', 7.
  • Referāts 'Savstarpējās attiecības skolā', 8.
  • Referāts 'Savstarpējās attiecības skolā', 9.
  • Referāts 'Savstarpējās attiecības skolā', 10.
  • Referāts 'Savstarpējās attiecības skolā', 11.
  • Referāts 'Savstarpējās attiecības skolā', 12.
  • Referāts 'Savstarpējās attiecības skolā', 13.
  • Referāts 'Savstarpējās attiecības skolā', 14.
  • Referāts 'Savstarpējās attiecības skolā', 15.
  • Referāts 'Savstarpējās attiecības skolā', 16.
  • Referāts 'Savstarpējās attiecības skolā', 17.
  • Referāts 'Savstarpējās attiecības skolā', 18.
  • Referāts 'Savstarpējās attiecības skolā', 19.
  • Referāts 'Savstarpējās attiecības skolā', 20.
  • Referāts 'Savstarpējās attiecības skolā', 21.
  • Referāts 'Savstarpējās attiecības skolā', 22.
  • Referāts 'Savstarpējās attiecības skolā', 23.
  • Referāts 'Savstarpējās attiecības skolā', 24.
  • Referāts 'Savstarpējās attiecības skolā', 25.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Saskarsme grupās    4
  Dzīves stils ir unikāls un vienots    5
  Grupu ietekme uz personību    6
  Konformisms    8
  Metodoloģija    9
  Sociometrija    10
  Bišora grupas saliedētības indeksa noteikšanas metode    11
  Klases attiecību pētījumu rezultātu analīze    12
  Nobeigums    20
  Annotaton    21
  Literatūras saraksts    22
  Pielikumi    23
Darba fragmentsAizvērt

Katrs cilvēks no dzimšanas līdz sirmam vecumam tiek iekļauts dažādās grupās: ģimenē, klasē, darba kolektīvā utt. Katrā no grupām cilvēks iekļaujas starp personu attiecību sistēmā. Turklāt attiecības starp cilvēkiem grupās nav statiskas, bet dinamiskas- tās mainās un attīstās. Tāpēc var veidoties situācijas, kad šīs attiecības kaut kādu iemeslu dēļ nonāk pretrunās, t.i., rodas konflikts. Klases, skolas dzīve skolēnam, pat pēc daudziem gadiem paliek atmiņā un tāpēc ir svarīgi justies svarīgam noderīgam un novērtētam. Katrai personai iekļaujoties kolektīvā jābūt personiskai atbildībai, inteliģencei, empātijai u.c.
Darba galvenie uzdevumi
izprast klasesbiedru savstarpējos konfliktus
kas šie ir par konfliktiem
kādu iemeslu dēļ šie konflikti rodas, kas pie tā vainīgs
.izmantot zināšanas praktiskā saskarsmē
kā arī vērtēt un izprast arī sevi.
Analizēsim literatūru, ko mums piedāvā dažādas psiholoģijas grāmatas, interneta lapas u.c. Mēģinājām izprast mūsdienu skolas, klasesbiedru konfliktus, individuālos raksturus, savstarpējās attiecības. Izstrādājām anketas, lai labāk izprastu skolēnu personīgās domas, un kāda ir viņa attieksme pret pārējiem klasesbiedriem, un kā skolēns jūtas savā klasē, skolā saskaroties ar pārējiem
Mūsu aptaujājamie bija vidusskolas klases skolēni no dažādām skolām klasēm.
Darba metodes:
1)Anketēšana (Bišora grupas saliedētības indeksa noteikšanas metode)
2)literatūras un citu uzziņas avotu analīze …

Autora komentārsAtvērt
Atlants